Mixa is het. Dit is die uit Frankrijk die ik zo enórm fijn vind.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
c_alsemgeest schreef:labello...
Echt heel erg, maar wist je dat je lippen er ook echt aan gaan wennen en dan ook niet meer zonder zo'n goedje kunnen? (iig tijdelijk erg schraal, droog en lelijk kunnen worden).
Ik heb nu de milk &honey variant van labello
_Lola_ schreef:Ik haal het ook altijd met de bovenkant van mijn nagel eruit en dan lekker smeren!
Ik heb geen 50 potjes staan (ben geen verzamelaar haha) als ik maar wat te smeren bij mij heb dan is het voldoende!
Ik bedoel heb aan 1 telefoon ook genoeg (ok ik heb er 2) maar als ik die maar bij me heb!

Op m'n bureau, in m'n tas en op m'n nachtkastje. Heb al droge lippen zolang ik me kan herinneren, dan komen er velletjes, ga ik daaraan pulken en wordt 't alleen maar erger. Dat pulken gaat vaak zelfs onbewust. Lippen die er verslaafd aan worden of niet (geloof ik overigens niet, dat dat zo werkt), ik blijf fijn smeren. Anders ziet 't er niet uit. 
) GamblersCup schreef:Hier nog eentje... maar dan "TensiMed", een Duitse variant op Labello. Deze heeft wat andere ingredienten, Labello kan ik niet tegen, worden mijn lippen alleen maar droger van.
Ga ook niet van huis zonder, volle paniek als ik mijn stiftje niet kan vinden in mijn tas, dan koop ik direct nieuwe. Eentje op mijn nachtkastje jawel... eigenlijk overal. Soms merk ik ineens dat ik al urenlang niet gebruikt heb, en "opeens" voelen mijn lippen dan droog aan en MOET ik smeren...![]()
Echt erg... maar goed, een vriendin van me is nog veel erger dan ik: die gebruikt 2 labello stiftjes in de week!!! Ik doe er wel wat langer mee...
Faux schreef:Liess__ schreef:Ik wordt ook echt helemaal panisch als ik merk dat ik niets bij mij heb hoor!
Er is een website, die jullie vast wel kennen, daar bestel ik echt altijd megaveel! Ik heb de hele collectie van Burt Bees, Rosebud, Yes to Carrots, Rehab, Chapstick en blistex
Denk dat ik hier toch wel rond de 50 sticks en potjes heb staan hoor. (De meeste zijn veilig weggestopt, zodat niemand ze hier thuis kan pakken en als ik mijn standaard sticks en potjes niet kan vinden, ik er daar 1 uit kan pakken)
Heb er ook standaard 3 in mijn tas zitten, 3 in mijn auto, 2 op stal in mijn poetskoffer, 1 in mijn jas, 1 in mijn paardenjas en 2 op mijn werk..Je zou maar zonder zitten he.
[edit] Labello gebruik ik echt nooit, het stinkt en je kan om de 5 minuten smeren omdat het steeds beroerder aan gaat voelen!
Welke website is dat dan? Hahaha.

Faux schreef:_danieke_ schreef:haha ik ben zelfs zo erg als ik niks vettigs bij me heb, zadelvet of hoefvet op stal werkt prima, en in de keuken smeer ik er gewoon boter op
Omg?
van dat zachte zalf kweet niet hoe het heet ongeveer net als purol ofseu ... Voor paardjes was dat toen om eenwondje sneller te laten genezen (was gewoon verzachtend niet een medicijn ofseu)