Verslaafd aan lipbalsem?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:28

Afbeelding
Mixa is het. Dit is die uit Frankrijk die ik zo enórm fijn vind. :j

_Lola_

Re: Verslaafd aan lipbalsem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 14:39

Ik haal het ook altijd met de bovenkant van mijn nagel eruit en dan lekker smeren!
Ik heb geen 50 potjes staan (ben geen verzamelaar haha) als ik maar wat te smeren bij mij heb dan is het voldoende!

Ik bedoel heb aan 1 telefoon ook genoeg (ok ik heb er 2) maar als ik die maar bij me heb! ;)

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:39

c_alsemgeest schreef:
labello... :')
Echt heel erg, maar wist je dat je lippen er ook echt aan gaan wennen en dan ook niet meer zonder zo'n goedje kunnen? (iig tijdelijk erg schraal, droog en lelijk kunnen worden).
Ik heb nu de milk &honey variant van labello :+:

Heb op internet gelezen dat dit dus niet het geval is... Voor je eigen idee dus wel, maar dat je lippen eraan zouden wennen wordt door diverse hoogleraren stellig ontkent. ;)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:41

_Lola_ schreef:
Ik haal het ook altijd met de bovenkant van mijn nagel eruit en dan lekker smeren!
Ik heb geen 50 potjes staan (ben geen verzamelaar haha) als ik maar wat te smeren bij mij heb dan is het voldoende!

Ik bedoel heb aan 1 telefoon ook genoeg (ok ik heb er 2) maar als ik die maar bij me heb! ;)

Ik ben ook geen verzamelaar maar heb wel graag altijd wat te smeren bij me. Een paar dingen zonder welke ik gewoon écht niet het huis verlaat: Lippenbalsem, handcréme, telefoon, portomonnee, flesje water, pil en sleutels. Als ik dát maar heb, kan ik overal heen. Maar meestal sleep ik véul meer mee haha.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:45

haha nou een haarborstel en labello en telefoon en geld, daarmee kan ik overleven haha

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 15:22

Ik heb ook overal binnen handbereik een blistex liggen :j Op m'n bureau, in m'n tas en op m'n nachtkastje. Heb al droge lippen zolang ik me kan herinneren, dan komen er velletjes, ga ik daaraan pulken en wordt 't alleen maar erger. Dat pulken gaat vaak zelfs onbewust. Lippen die er verslaafd aan worden of niet (geloof ik overigens niet, dat dat zo werkt), ik blijf fijn smeren. Anders ziet 't er niet uit.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 15:23

haha ik ben zelfs zo erg als ik niks vettigs bij me heb, zadelvet of hoefvet op stal werkt prima, en in de keuken smeer ik er gewoon boter op :')

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 15:50

Hahhah boter heb ik ook ooit geprobeerd maar nee dat was het toch niet :p Als ik echt niets kan vinden dan rij ik naar een tankstation.. (dat doe ik overigens ook voor chocola :o)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 15:58

_danieke_ schreef:
haha ik ben zelfs zo erg als ik niks vettigs bij me heb, zadelvet of hoefvet op stal werkt prima, en in de keuken smeer ik er gewoon boter op :')

Omg? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:05

GamblersCup schreef:
Hier nog eentje... maar dan "TensiMed", een Duitse variant op Labello. Deze heeft wat andere ingredienten, Labello kan ik niet tegen, worden mijn lippen alleen maar droger van.
Ga ook niet van huis zonder, volle paniek als ik mijn stiftje niet kan vinden in mijn tas, dan koop ik direct nieuwe. Eentje op mijn nachtkastje jawel... eigenlijk overal. Soms merk ik ineens dat ik al urenlang niet gebruikt heb, en "opeens" voelen mijn lippen dan droog aan en MOET ik smeren... :D
Echt erg... maar goed, een vriendin van me is nog veel erger dan ik: die gebruikt 2 labello stiftjes in de week!!! Ik doe er wel wat langer mee...

Ik heb dat ook, dat als ik een stift vergeet dat ik DAN JUIST NET droge lippen krijg, hoe bizar!

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 19:20

Faux schreef:
Liess__ schreef:
Ik wordt ook echt helemaal panisch als ik merk dat ik niets bij mij heb hoor!

Er is een website, die jullie vast wel kennen O:) , daar bestel ik echt altijd megaveel! Ik heb de hele collectie van Burt Bees, Rosebud, Yes to Carrots, Rehab, Chapstick en blistex :+

Denk dat ik hier toch wel rond de 50 sticks en potjes heb staan hoor. (De meeste zijn veilig weggestopt, zodat niemand ze hier thuis kan pakken en als ik mijn standaard sticks en potjes niet kan vinden, ik er daar 1 uit kan pakken :P )

Heb er ook standaard 3 in mijn tas zitten, 3 in mijn auto, 2 op stal in mijn poetskoffer, 1 in mijn jas, 1 in mijn paardenjas en 2 op mijn werk..Je zou maar zonder zitten he.

[edit] Labello gebruik ik echt nooit, het stinkt en je kan om de 5 minuten smeren omdat het steeds beroerder aan gaat voelen!

Welke website is dat dan? Hahaha.

www.kkbb.nl ;)

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:45

Gegroet lotgenoten! Haha en ik voelde me altijd een beetje gek, ik word helemaal leip zonder dat ding. Of nouja leip niet, maar een dag geen labello/vaseline op mijn lippen en ik word gek, ik doe dus ook geen oog dicht als ik geen labello (of dergelijks) op heb. In het verleden voor een aantal slapeloze nachten gezorgd dus heb nu iets van 6 labello's en 3 kleine potjes vaseline, echt geweldig. Heb altijd een goed excuus om het te gebruiken, en ook altijd wel 1 of 2 mee. Maar het schijnt inderdaad zo te zijn dat als je eenmaal gewend bent je niet meer zonder kan (dit merk ik ook echt/ beeld ik me in), nou dan ben ik kansloos. Inmiddels smeer ik het al zo'n 2 jaar elke dag, maar wil er toch wel graag vanaf. Weet alleen niet hoe ik het ga aanpakken, dus stel ik het nog maar even uit :')

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:47

Ik heb de verslaving niet, maar wel 2 van mijn buurvrouwen.................en aangezien ik er maar 4 heb in de directe omgeving is dat 50%!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:03

Ja, in iedere jaszak, in de auto, in de keukenla, in de badkamer. Ik kan er niet zonder! :D

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:07

Ja... ik ook Purol en idd vaseline... maar ik wil ervan af komen..
Het begon bij mij in een winter... ik purol erop en het ging direct beter nu heb ik het.. 24/7 365 dagen per jaar bij me..
Als ik zonder zit worden mijn lippen direct schraal... ,maar door de purol (veel vetigheid) zien mijn lippen er groter uit!!!!! Ik baal ontzettend ... nu heb ik net zo'n vissenlip (vind ik..)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:09

Faux schreef:
_danieke_ schreef:

Omg? :')

Hahahaha das wel heel erg :')
Oke ... *bloos* ik ook een keer :') van dat zachte zalf kweet niet hoe het heet ongeveer net als purol ofseu ... Voor paardjes was dat toen om eenwondje sneller te laten genezen (was gewoon verzachtend niet een medicijn ofseu)

:')

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:10

Hahahaha dat zou dus echt NOOIT in me opkomen. _O-

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:11

Ik heb er 1 naast mijn bed, 1 in de badkamer, 2 in mijn pennenzak en 1 in mijn tas :')

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:12

Ik ben ook verslaafd aan lippen balsem. Ik gebruik alleen het merk Blitsex heb een in mijn tas, auto en naast mijn bed smeer ongeveer 5 keer dag en als ik niet heb koop ik een potje. Vergeten te smeren kan mijn hele dag verpesten, dan ga ik mijn lippen nat likken en dan worden ze helemaal schraal en pijnlijk. Bij nood heb ik wel een vaseline of boter gebruikt maar die zijn niet dik genoeg voor mijn lippen. :Y)

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:14

Ik ga de deur niet uit zonder lippenbalsem en telefoon! haha! basisbenodigdheden! ghighi

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:18

Ja, in geval van nood smeer ik ook met een boterham over mijn lippen. :))

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 23:16

Met een boterham??? hahahahhaha

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 23:57

ik krijg juist droge lippen van lippenbalsem. ik heb eigenlijk altijd velletjes aan mijn lippen. maar als ik er vet op smeer word het voor het gevoel erger! ik blijf mijn lippen dan nat likken.

Ik zie het als hoef vet! dat droogt de hoeven ook uit! zo ook mijn lippen :P

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 00:02

ik moet ook ALTIJD een lippenbalsem bij me hebben, heb sowieso heel de winter gespleten lippen, dus ik heb regelmatig tubes calendula zalf, blistex, cacaoboter sticks, labello, vaseline, bijna alles dat vettig is en op je lippen kan :Y)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 00:19

Ik dacht dat ik de enige was die voor gek word gezet door m'n vrienden vanwege m'n lippenbalsem-verslaving, haha. :D