Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zap schreef:Je blindedarm zit toch echt rechts hoor. Als je voor de persoon staat dan is dat natuurlijk aan de linkerkant. Maar hij zit voor die persoon toch echt rechts![]()
Loslaatpijn is idd kenmerkend voor een blindedarmontsteking. Ik weet niet hoe het is als je springt? Schijnt dat als het je blindedarm is je dan door de grond gaat.... Bellen kan altijd he
Saaams schreef:zap schreef:Je blindedarm zit toch echt rechts hoor. Als je voor de persoon staat dan is dat natuurlijk aan de linkerkant. Maar hij zit voor die persoon toch echt rechts![]()
Loslaatpijn is idd kenmerkend voor een blindedarmontsteking. Ik weet niet hoe het is als je springt? Schijnt dat als het je blindedarm is je dan door de grond gaat.... Bellen kan altijd he
De pijn komt na het springen pas ._.
En het is niet zo gunstig als je al kotsmisselijk bent en dan springen gaat.
Charlie_P schreef:En je wilt de dokter niet bellen, omdat..... Snap dat nooit zo goed. Als je echt zoveel last hebt dan bel je wel lijkt me. Je gaat toch geen risico lopen en achteraf jezelf voor je kop slaan. Naja, sterkte ermee.
alison_belle schreef:volgens mij is er maar 1 persoon die jullie kan helpen......je eigen HA?
Nope......blinde darm zit echt bij iedereen links![]()
Dat weet ik omdat ze mijn dochter daar toen voor onderzocht hebben
dat hij mijn blinde darm aan de rechterkant eruit heeft gehaald.
ivy_power89 schreef:je zult wel een buikgriep hebben,
Als jij een blinde darm ontsteking hebt ga je echt niet wachten tot vrijdag
amillia schreef:ivy_power89 schreef:je zult wel een buikgriep hebben,
Als jij een blinde darm ontsteking hebt ga je echt niet wachten tot vrijdag
O nee? de eerste dagen zat ik zelfs nog gewoon op school... Had idd zoiets van gaat wel weer over, zal niets ernstigs zijn. Pas na 4 dagen rondgelopen te hebben heb ik het geweten, kon niet meer lopen en mocht direct 8 dagen in 't ziekenhuis blijven.
Kortom, je weet nu niet of ze morgen er nog zo over denkt
Saaams schreef:Momenteel heb ik niet het idee dat ik nu direct er heen moet.
Het is wel opgezet en dik voornamelijk bij mn lies ect en als ik erop druk verga ik de eerst komende 5 minuten even.
Maar ik loop er nu al 6 dagen mee, de eerste 4 dagen wel veel pijn. De 5e dag was het echt me hele buik een ballon en verkrampte het gewoon. En sinds vandaag is zitten niet meer pijnloos, en is lopen een ramp en daarna verga ik van de pijn. En kan ik niet op mn rechtervoet leunen. Maar ik wacht wel, als ik nu wachten kan kan dat ook nog tot vrijdag en me biologiedocent aka mentor die jaagt al achter me aan dus die zal ongetwijfeld mn ouders wel gebeld hebben ._.