purkje schreef:Jakkes komen herinneringen boven bij mij.
Ik heb er bij de eerste 7 dagen over gedaan![]()
Je hebt wel een pracht kereltje hoor
7 als in ZEVEN??!!??!!! OMG vertel eens?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindfields schreef:purkje schreef:Jakkes komen herinneringen boven bij mij.
Ik heb er bij de eerste 7 dagen over gedaan![]()
Je hebt wel een pracht kereltje hoor
7 als in ZEVEN??!!??!!! OMG vertel eens?
Mindfields schreef:purkje schreef:Ben op zaterdag begonnen met weeen en de zaterdag daarop is ze geboren.
Ook met ruggeprik en verlamde beentjes
Ooooh echt, lekker he....![]()
Een week!! Pfffffffffffffff!
_Covergirl_ schreef:Ik had je bevalling al zo ongeveer live meegemaakt in het zwangerentopic, maar toch weer geniaal beschreven dit stukje, ik lig weer dubbel!
En echt respect hoor, mijn bevalling duurde maar 14 uur. En ik dacht al dat ik doodging.(Hij kon er nie uit, dus werd een vacuumpomp bijgehaald. Toen had ik het idee dat het daaronder gewoon één grote krater zou blijven na de bevalling, maar hee, hij was er wél uit!)
Leorah schreef:Ohh wat een verhaal zeg! Ik kan je de hand schudden voor wat betreft de allergie. Ik heb ook weken met die vreselijke jeuk gezeten, ohh wat vreselijk was dat!! Het enige dat ik meekreeg was mentholzalf, dat moest ik er maar op smeren. Nou als ik het op mn been smeerde, kreeg ik jeuk aan mijn arm en als ik het op mn arm smeerde dan begon er weer iets anders te jeuken. Ofwel geen beginnen aan. En ook echt alles openkrabben, ik werd er gek van. Helaas werd ik toen niet ingeleid en mocht ik tot 41 weken en 4 dagen doorpruttelen toen mn dochter besloot om zelf maar te komen