gaapje schreef:Ik ben ook maar 1.60 hoor haha.
Maar mijn zoon is een appart geval , hij zou zonder de hormonen maar 1.45 worden ....en dat is wel heeeel erg klein he.
en een bruin boterhammetje soppen in de pap, vinden ze vaak ook heerlijk .
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ja dan was Kinou kleiner en zwaarder dan jouw meisje!
Nou ze maakte zich dus zorgen over haar groeihormonen voornamelijk. joss schreef:Mijn dochter (inmiddels 11) bungelde ook altijd aan de onderkant van de groeicurve .
Ze groeide wel maar niet hard . De miep van het consultatie bureau vond maar dat ik ongeklopte slagroom in haar pap moest doen , daar zou ze wat dikker van worden !!. Ik vond het advies maar een beetje raar maar heb het wel een paar x gedaan . Toen ik weer naar het bureau moest was er een andere wijkverpleegkundige en die vond het hele slagroom verhaal maar onzin en stelde me gerust door te vertellen dat ieder kind z'n eigen groeicurve had en dat de verhouding lengte en gewicht prima in orde was bij mijn dochter.
Zo te lezen eet en drinkt je dochter prima , mischien zou je, als je nog borst geeft voor het slapen gaan die kunnen vervangen voor een papfles maar volgens mij is dat niet nodig .
Ik heb het groeiboekje van mij dochter er even bij gehaald . Toen ze 69 cm was had ze een gewicht van 7.360 .....een stukje lichter zelfs dan jouw dochter . (ze was wel een stukje jonger dan jouw dochter)
. Ze vond ze heerlijk, maar het leek me toch niet echt de bedoeling.

LCharlotte schreef:Omg dat is erg! Nee hier zijn ze echt van het gezond eten bij het CB, gelukkig!
) sinds ik dat gesprek had met een ARTS die beter turks dan nederlands sprak en ik de helft van haar zinnen niet kon volgen
odetteke schreef:LCharlotte schreef:Omg dat is erg! Nee hier zijn ze echt van het gezond eten bij het CB, gelukkig!
Mijn vertrouwen in het CB is echt tot het nulpunt gedaald (ok, behalve de weekschalen dan) sinds ik dat gesprek had met een ARTS die beter turks dan nederlands sprak en ik de helft van haar zinnen niet kon volgen
. We hebben hem toen: vrachtwagenautobandventieldopringetje geleerd, het rolde er vloeiend uit en dat mens snapte er niks van.