Vaak koude vingertopjes en tenen wie nog meer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Re: Vaak koude vingertopjes en tenen wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 20:53

Heb het ook heel vaak mn vingertoppen.. vuisten maken en wachten. Dan gaat het bij mij vanzelf over;)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 09:30

Ik had toevallig gister weer witte vingers omdat ik bevroren pizza's had belegd, dus kwam het ter sprake. Vandaag heb ik even onderzoek gedaan en blijk ik dus ook een vorm van de ziekte van Raynaud te hebben. Ik heb duidelijk een lijn over mijn vingers lopen, erboven is het wit, eronder is het gewoon kleurig en het duurt echt heel lang voordat mijn vingers weer normaal gekleurd zijn.

Ze worden bij mij alleen niet blauw. Van wit gaan ze weer terug naar rood en ook alleen als ze wit zijn doen ze pijn/zijn ze gevoelig.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:45

ik was een keer bij de dokter voor iets met mn teen en het eerste wat ie zegt: wat heb jij koude voeten :wow: . :') hij zei da dat kwam doordat vrouwen vaak kleinere bloedvaten hebben in hun voeten (denk dan ook handen) en daardoor koude voeten. bij ons is t trouwens ook een familiekwaaltje.
trouwens wel leuk als je bij je vriend in bed ligt om dan ineens je ijsklomp op zijn been te leggen. :')

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:17

ik heb er ook snel last van.
Al loop ik even op mijn blote voeten op de vloer, binnen notime zijn ze koud en dan niet op te warmen.
Buiten heel snel koude handen, ook al is het prachtig weer.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 17:48

jainderdaad dat vind mijn vriend ook altijd heerlijk haahh