Ragebol1977 schreef:Ook zo'n bekend verhaal. Had jij al een karretje voor je infuus? Dat had ik namelijk niet.
Wel eens geprobeerd je broek naar beneden te trekken en je achterste af te vegen terwijl je dat infuuszakje hoog moet houden.
Tjemig, ik was net uit de narcose en kon toen al de acrobaat uithangen.
Nadat ik bijna verzopen ben in het bad hebben ze me maar naar huis laten gaan.
Ik had wel een karretje ja, maar die heb ik alleen de eerste keer meegenomen. Al die keren daarna heb ik het zakje gepakt en meegenomen en die in de wc aan de kapstok gehangen
Maar ik moest de hele nacht minstens 1 keer per uur naar de wc. Wat was ik opgelucht toen het zakje leeg was
Toen hoefde ik niet meer
Ik was helemaal opgezet van het vocht, kon mijn ringen niet eens meer om mijn vinger draaien. s'Ochtends aan de verpleging gevraagd of alstjeblieft dat infuus eruit mocht, want had ook nog dat operatiehempje aan en wilde gewoon een shirt en trainingsbroek aan. Maar probeer dat zakje maar eens door een armgat te wroeten met al die uitsteeksels aan het slangetje
Maar ook daar was de verpleging het niet mee eens. Ze hing er vrolijk een nieuw zakje aan
Uur later kwam er een andere zuster die hem er gelukkig wel af wilde halen 
Ik mocht s'ochtends gewoon douchen
Vraag ik s'avonds of ik nog een keer mag douchen (kan niet de hele dag onder de douche staan natuurlijk
) toen mocht ik ineens alleen nog maar lauw douchen tot mijn schouders
Niet gedaan uiteraard, heb gewoon gedouched op een aangename temperatuur en helemaal 
iloveyah87 schreef:Ik at ook veel appelmoes

Oeh dat is een goede
Dat heb ik nog wel 
Milou_Milou schreef:wat heb jij een fijne opperatie gehad!
natuurlijk wel pijn, maar ik durf echt niet meer onder narcose!
een jaar geleden moesten mijn amandelen er ook uit. Toen ik wakker werd kon ik niet meer bewegen. ik heb zo'n erge spierpijn gekregen dat alles zeer deed en ik ook bijna niet naar huis mocht!
maar toch even doorgezeurd en mocht rond 5 uur naar huis(was er al om 8 uur 's ochtends)
toen ging de eerste nacht eigenlijk heel goed, ik hoefde ook geen ijs, heb ook alleen maar ijswater gedronken. Toen heb ik 3 dagen alleen maar lopen spugen. opgegeven moment is me vader terug naar de eerste hulp gereden in de nacht om medicijnen voor het spugen te halen die mensen na een chemo ook krijgen.
toen dat pas over was heb ik pas rond dag 5 weer wat gegeten! je moet eigenlijk heel blij zijn met hoe het is gegaan! ik zou wel oppassen met dingen zoals soep en thee enzo, dat mocht ik namelijk niet omdat de wondjes van binnen weer open kon maken!
Over de operatie en narcose enzo ben ik ook heel tevreden
En gelukkig geen erge naweeën gehad. Thee enzo mocht ik vanaf gisteren weer hebben volgens het voedingsschema. Soep eigenlijk pas morgen, maar ik heb nu de instelling: Gaat het niet, dan merk ik dat snel genoeg en dan hou ik er mee op 
Ragebol1977 schreef:Wat mochten jullie allemaal snel naar huis. Ik heb toch wel 4 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Kan je het je voorstellen? 4 dagen lang gore vanillevla? En het dan raar vinden dat ik flauwval in het bad van de honger. Maar toen mocht ik wel naar huis!
Ik ben er 3 dagen geweest
Wat ik alleen minder vond, was dat ik om half 2 opgenomen werd en om kwart over 2 al geopereerd werd dezelfde dag