Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Betteke schreef:Tja, mijn schoonzus volgt een intensief trainingsprogramma onder begeleiding van een fysio en die fysio beweerd dat je geen dikkere kuiten kan kweken, wel strakkere. Zij was ook als de dood dat ze haar laarzen niet meer aankon, maar tot nu toe gaat het allemaal goed.
Misschien is het zo dat mensen met al redelijk getrainde kuitspieren die nog harder gaan trainen idd geen dikkere kuiten krijgen en mensen die ongetraind beginnen wel verschil merken omdat de spieren dus dikker worden.
DDDMakkink schreef:nou dat klinkt aardig gezond het meeste eet ik ook wel
alleen eten wij wel vlees hier in huis
en ipv volkoren brood hebben we tarwe(man lust niks anders)
zelf eet ik veel vitalu crackers of fruit als ontbijt en brood eet ik niet zo vaak
maar fruit gaat er dan wel weer goed door heen met de twee kids
heb helaas twee moeilijk etende kinderen en een moeilijk etende man dus kwa groente is het vaak wel het zelfde maar wel altijd vers
enigste wat uit de vriezer komt is de spinazie
MarisdB schreef:In de beginfase van het trainen kunnen je spieren door de beschadigingen die ze oplopen van de training wat water vasthouden. Daardoor krijg je dikkere kuiten (of armen, etc). Dat effect verdwijnt na verloop van tijd. Een spier echt laten groeien is nog best moeilijk, daar moet je dan ook je voeding op aanpassen. De ene persoon heeft er ook meer aanleg voor dan de andere.
)