Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
S_Evelyne schreef:Ik denk dat ik inderdaad maar even naar de tandarts ga, maar niet meer naar dezelfde! Er zijn toen ook al foto's gemaakt en hij zei toen ook al ja ik kan er niks aan doen ik zie niks. Alsof 't m niks kon schelen dat ik pijn heb.
S_Evelyne schreef:Ik denk: Ik kan dan wel met sensodine gaan poetsen dat de pijn weg gaat, maar dat lost niks op toch? Er moet toch iets mis zijn dat het pijn doet...
chantalhaf schreef:Nogmaals meis, Als jij je zorgen maakt gewoon weer even terug gaan naar de ta. Bij ons in de praktijk mogen patienten zo vaak komen als ze willen en we doen elke keer dat ze terug komen weer ons best om erachter te komen wat er aan de hand is ( al komen ze 100 x terug). Ik begrijp dat dat in de praktijk van sallandval anders is! Maar hoop dat jou ta wel gewoon even de tijd voor je neemt ( zoals het hoort vind ik)
sallandval schreef:S_Evelyne schreef:Ik denk dat ik inderdaad maar even naar de tandarts ga, maar niet meer naar dezelfde! Er zijn toen ook al foto's gemaakt en hij zei toen ook al ja ik kan er niks aan doen ik zie niks. Alsof 't m niks kon schelen dat ik pijn heb.
Een tandarts kan moeilijk in paniek raken als een patient pijn heeft; pijn hoort bij het beroep.
Heb je liever dat hij de zenuw uit een gezonde kies haalt dan? Kost je honderden euro's en een levende kies, terwijl je met even wachten, gezond eten, pijnstillers en/of poetsen met een speciale pasta ook van de problemen af komt.
Als er niets te zien is op een foto dan kan hij ook niets nuttigs doen, behalve er een stukje afvijlen (en dat heeft hij al gedaan zeg je).
sallandval schreef:chantalhaf schreef:Nogmaals meis, Als jij je zorgen maakt gewoon weer even terug gaan naar de ta. Bij ons in de praktijk mogen patienten zo vaak komen als ze willen en we doen elke keer dat ze terug komen weer ons best om erachter te komen wat er aan de hand is ( al komen ze 100 x terug). Ik begrijp dat dat in de praktijk van sallandval anders is! Maar hoop dat jou ta wel gewoon even de tijd voor je neemt ( zoals het hoort vind ik)
Wat doet jullie tandarts dan bij onverklaarbare pijn chantalhaf?