Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 02:02

DeadxStar schreef:
:')

Weet even niet meer wie het was, maar in het vorige topic, over pijn met slapen enzo.
Als je er echt niet van kan slapen (dat had ik de 1e keer, heb ook een gevoelige hoofdhuid), kan je 1 of 2 paracetemolletjes nemen voordat je naar bed gaat. Beetje ruim van te voren, of een ibuprofen :P
Dat hielp bij mij wel..

ik was dat, heb gister extensions laten zetten.

ik moet zeggen, dat ik vannacht redelijk geslapen heb (tegen alle verwachtingen in want mijn hoofdhuid was erg gevoelig)

vandaag voelen de extensions meer aan als mijn eigen haar, wel nog een beetje gevoelig. hoop dat t over een paar daagjes helemaal weg is :j
morgen plaats ik een foto

wat gebruiken jullie voor borstel? ik heb een borstel van socap, maar die vind ik absoluut niet fijn. heb gister nog snel een borstel bij kruidvat gekocht, met alleen zo'n haartjes (en meteen de hele john frieda collection want daar was 40 procent korting op hahaha).

wat smeren jullie allemaal voor goedjes in de haren zodat ze mooi blijven?

chance

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 12:14

Goedemorgen allemaal,

Ik ben gisteren bij jacinta geweest. Zij zet al 23 jaar extensions/weave. En mag zich expert noemen hierin.
Zij doet ook haren opsteken, en weet ik het allemaal nog meer.
Binnenkort opent ze een zaak in Den bosch..

Toen ik bij haar aankwam was ze bezig met een klant en heb haar dus aan het werk gezien.
Zij werkt dus voornamelijk met weave..
Die klant was heel tevreden weggegaan.

Kwaliteit van het haar waar ze mee werkt voelt heel fijn aan.
Ze gebruikt 100% remy haar. Geen bepaald merk.. Ze heeft diverse lengtes.
Kosten voor het zetten is altijd 119 euro excl haar.....

Ze had naar mijn huidge extenseions gekeken en beoordeeldt ( heb nu dan die 3 matten balmain, had 12 losse extensions)

Ze schrok ervan. 3 verschillene haarkleuren, de matten passen niet bij mijn eigen haarkleur, haar is heel droog ( terwijl ik het wel goed verzorg zoals het mij uitgelegdt is door hoepelman).
Ze zij dat ze het niet goed vond gezet, alleen achter maar geen fatsoenlijke lengte aan de zijkanten van mijn hoofd. Matten zaten niet netjes vast...

Op haar advies ga ik eerst nog een keer terug naar hoepelman om toch iets van geld terug/opnieuw zetten/of gratis eruit laten halen..
Want na 4 weken mag het er zo niet uitzien volgens haar...

Zo even een lap tekst...

Heeft er hier iemand ervaring met bovenstaande en graag jullie mening over bovenstaande..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:39

snoetie schreef:
DeadxStar schreef:
:')

Weet even niet meer wie het was, maar in het vorige topic, over pijn met slapen enzo.
Als je er echt niet van kan slapen (dat had ik de 1e keer, heb ook een gevoelige hoofdhuid), kan je 1 of 2 paracetemolletjes nemen voordat je naar bed gaat. Beetje ruim van te voren, of een ibuprofen :P
Dat hielp bij mij wel..

ik was dat, heb gister extensions laten zetten.

ik moet zeggen, dat ik vannacht redelijk geslapen heb (tegen alle verwachtingen in want mijn hoofdhuid was erg gevoelig)

vandaag voelen de extensions meer aan als mijn eigen haar, wel nog een beetje gevoelig. hoop dat t over een paar daagjes helemaal weg is :j
morgen plaats ik een foto

wat gebruiken jullie voor borstel? ik heb een borstel van socap, maar die vind ik absoluut niet fijn. heb gister nog snel een borstel bij kruidvat gekocht, met alleen zo'n haartjes (en meteen de hele john frieda collection want daar was 40 procent korting op hahaha).

wat smeren jullie allemaal voor goedjes in de haren zodat ze mooi blijven?

Ik heb ook gewoon een extensions borstel.. Maar ik gebruik ook mijn 'oude' borstel, die vind ik fijner voor echter klitten enzo.
Kan ook nergens op google een voorbeeld ervan vinden.. Anders maak ik wel ff een foto ervan _O- Ik zweer echt bij die borstel!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:40

wat is er zo bijzonder aan een "extensions borstel" dan?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:49

Wat er precies bijzonder aan is kan ik je ook niet vertellen.. :P (Als in 'wat het doet' of wat het juist niet doet :') )

De haartjes zijn wel anders dan bij een gewone borstel.. Maar verder.. Had iets met de waxjes te maken geloof ik..?
http://socap.nl/img/brush.ee22e6_640_480_wh.jpg

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:50

wow haha t lijkt wel een egel _O-

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:52

Afbeelding

:j .

Met deze borstel kun je rij voor rij van de waxextensions borstelen.
Zonder er één nmeete trekken, je ontklit je waxjes direct! :j

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:53

Als ik die borstel voor me eigen haar gebruik, dan staat me haar overeind _O-
Zo statische... hahahahha

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:19

Focussed schreef:
wow emily, heb jij zo´n grote bovenarm of lijkt d at maar zo _O-

Ja klopt, ben erg gespierd ik ben bodybuilder.
:Y)

Grapje natuurlijk, rare houding gewoon denk ik. :=

Mijn chi stijltang is binnen <3 heb ze gisteren gestijld en vandaag krullen ermee gemaakt!
Gaat super, had het nog nooit eerder gedaan met een stijltang.

Hier fototjes:

En zoals je ziet, mijn bovenarm is best normaal! :')

http://img510.imageshack.us/img510/4162/40477316.jpg

http://img824.imageshack.us/img824/8571/emii.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/5637 ... tstijk.jpg

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:20

Focussed schreef:
wat is er zo bijzonder aan een "extensions borstel" dan?

Je moet er gewoon een hebben voor extensions, als ik mijn extensions borstel met een gewone borstel dan trek ik zoveel haar eruit!
Met een extensions borstel krijg ik elk klitje eruit, die zijn zo fijn!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:22

chance schreef:
Goedemorgen allemaal,

Ik ben gisteren bij jacinta geweest. Zij zet al 23 jaar extensions/weave. En mag zich expert noemen hierin.
Zij doet ook haren opsteken, en weet ik het allemaal nog meer.
Binnenkort opent ze een zaak in Den bosch..

Toen ik bij haar aankwam was ze bezig met een klant en heb haar dus aan het werk gezien.
Zij werkt dus voornamelijk met weave..
Die klant was heel tevreden weggegaan.

Kwaliteit van het haar waar ze mee werkt voelt heel fijn aan.
Ze gebruikt 100% remy haar. Geen bepaald merk.. Ze heeft diverse lengtes.
Kosten voor het zetten is altijd 119 euro excl haar.....

Ze had naar mijn huidge extenseions gekeken en beoordeeldt ( heb nu dan die 3 matten balmain, had 12 losse extensions)

Ze schrok ervan. 3 verschillene haarkleuren, de matten passen niet bij mijn eigen haarkleur, haar is heel droog ( terwijl ik het wel goed verzorg zoals het mij uitgelegdt is door hoepelman).
Ze zij dat ze het niet goed vond gezet, alleen achter maar geen fatsoenlijke lengte aan de zijkanten van mijn hoofd. Matten zaten niet netjes vast...

Op haar advies ga ik eerst nog een keer terug naar hoepelman om toch iets van geld terug/opnieuw zetten/of gratis eruit laten halen..
Want na 4 weken mag het er zo niet uitzien volgens haar...

Zo even een lap tekst...

Heeft er hier iemand ervaring met bovenstaande en graag jullie mening over bovenstaande..

Die mevrouw heeft mijn moeder volgensmij ook gebeld voor extensions,
erg raar was het dat de naam die zij voor de winkel ging maken op heel veel plaatsen al beschreven was.
En ook vind ik het niet fijn dat ze een 'zogenaamd' goed merk extensions gebruikt wat nog onbekend is.
Als het haar echt zo goed & goedkoop was dan gebruikte kapperszaken ze ook wel toch?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:26

Meiske toch, wat heb jij belachelijk veel make up op :oo.

Je creeert hiermee een beetje een ordinair voorkomen, terwijl je volgensmij een hele leuke meid bent!

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:31

@Soulsister, dit haar wat zij gebruikt is alleen geschikt voor weave... Niet voor waxjes..

die naam xtend is ook een uitzendbureau.. dus kan kloppen dat die dus meer beschreven wordt

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:48

chance schreef:
@Soulsister, dit haar wat zij gebruikt is alleen geschikt voor weave... Niet voor waxjes..

die naam xtend is ook een uitzendbureau.. dus kan kloppen dat die dus meer beschreven wordt

O sorry verkeerd begrepen! Maar voor weave haar heb je ook gewoon bekende merken hoor.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:50

Neroo schreef:

Je creeert hiermee een beetje een ordinair voorkomen, terwijl je volgensmij een hele leuke meid bent!

Die heb ik al vaker gehoord, da's wat ik mooi vind.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 19:07

Oh, nieuw topic!
ik ben persoonlijk ook geen fan van de overload aan make-up, maar daar gaat het hier niet over :+
en zo'n extensionborstel is voor je eigen haar (droog!) ook heel goed...

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 19:23

@ linns: waar heb jij die borstel gekocht?

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 19:26

Ik gebruik ook altijd een extension borstel, kun je fijn mee borstelen zonder dat er wat uitvalt. Deze borstels worden ook wel pneumatische borstels genoemd en worden gewoon verkocht bij verschillende winkels, alleen mist dan het logo'tje van het "merk".

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 20:10

snoetie schreef:
@ linns: waar heb jij die borstel gekocht?

Die heb ik gekocht bij de salon waar ik toen waxextensions hb gehad.

Maar bij de kruidvat en Etos heb je ze ook... Zoder het merkje hahaha :+

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 21:15

ik ga ook maar eens kijken voor een extensions borstel, ik doe nu antiklit er in en dan met m'n vingers uitwarren, en dan met een kam met grove tanden uitkammen zodat het niet gaat pluizen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 22:39

Ik heb er een van Balmain. Gebruik hem altijd als ik geen extensions in heb. Hele fijne borstel. :j

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 03:45

Neroo schreef:

Tsja tis maar wat je mooi vind idd..
Ik denk idd ook dat ze een mooie meid is zonder zoveel, bedoel hier niets mee hoor! Niet dat het verkeerd/gemeen overkomt ofzo.
Maar zou best eens een foto willen zien met alleen mascara ofzo, onbewerkt! :)
Maar sorry, ga offtopic! ;)

Je haar is erg mooi! :j

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 11:24

Ik denk dat ze zich even achter de oren moet krabben in hoe ze over wil komenm op andere mensen.

Je hebt een heel fijn snoetje en ik denk dat je met lichte make up en pasteltinten veeeeeel beter tot je recht komt!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:09

Neroo schreef:
Ik denk dat ze zich even achter de oren moet krabben in hoe ze over wil komenm op andere mensen.

Je hebt een heel fijn snoetje en ik denk dat je met lichte make up en pasteltinten veeeeeel beter tot je recht komt!

Ja net als die foto in dr profiel, die is heel neutraal :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:39

Hoihoi,

Ik kom hier even binnen vallen. Ik wil graag lang haar aangezien mijn haar niet echt heel erg lang groeit van zich zelf en het nu scheef geknipt is door de kapper. Ik heb van mezelf krullend haar en wil dus ook krullende extensions. Waar heb je voor een redelijke prijs krullende extensions? En welke merken zijn goed?
Ook ben ik benieuwd hoeveel je er nodig heb, ik heb normaal haal niet dun en niet dik. Een vrouw van stal die ze er in kan en wil zetten voor me zegt zo 75-100.