kom ik aan met mijn bijna 90 kilo Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar dat betekent wel extra hard doorzwemmen.

Citaat:ik heb 12 jaar aan wedstrijdzwemmen gedaan, dus nu zwem ik helemaal nooit meer,
simpel baantjes trekken vind ik oersaai want dat gaat me te langzaam haha.
Ook kan ik het zwemmen niet meer echt oppakken omdat ik met de borstcrawl heel lang met een blessure aan beide schouders rondgelopen heb, en ik kon pas fatsoenlijk en pijnvrij zwemmen als ik op een bepaald conditie en kracht niveau zat waardoor ik een andere techniek kan gebruiken om pijnvrij te zwemmen.
Ik zwom destijds een km of 10 per week. Had gelukkig nooit last van droge huid of haren.
Nu doe ik lekker paardrijden en af en toe keertje joggen.
Zelfs wanneer ik in centerparcs ben kan ik niet rustig aan doen en vlieg ik overal door het water en de wildwater glijbaan, dagje thermaalbad is ook niets voor mij omdat me dat te langzaam gaat. sja..
annebe schreef:Citaat:ik heb 12 jaar aan wedstrijdzwemmen gedaan, dus nu zwem ik helemaal nooit meer,
simpel baantjes trekken vind ik oersaai want dat gaat me te langzaam haha.
Ook kan ik het zwemmen niet meer echt oppakken omdat ik met de borstcrawl heel lang met een blessure aan beide schouders rondgelopen heb, en ik kon pas fatsoenlijk en pijnvrij zwemmen als ik op een bepaald conditie en kracht niveau zat waardoor ik een andere techniek kan gebruiken om pijnvrij te zwemmen.
Ik zwom destijds een km of 10 per week. Had gelukkig nooit last van droge huid of haren.
Nu doe ik lekker paardrijden en af en toe keertje joggen.
Zelfs wanneer ik in centerparcs ben kan ik niet rustig aan doen en vlieg ik overal door het water en de wildwater glijbaan, dagje thermaalbad is ook niets voor mij omdat me dat te langzaam gaat. sja..
12 jaar is lang zeg!!!
Kreeg je ook les in hoe je moest zwemmen? Want ik hoor toch wel veel over zwemblessures zoals een zwemmersschouder bij borstcrawl en zwemmersknie bij gewoon zwemmen.
Ik wil een goede borstcrawl nog steeds leren, lijkt me heerlijik om zo snel te gaan.

) en 2x per week zwemmen. Zwemmen is voor mij erg prettig gezien ik een schouder- en knieblessure heb gehad en dit altijd zwakke punten zullen blijven 
dan zwem je echt kop aan kont
Sodeletuut schreef:Jolienn schreef:Ik wil binnenkort ook gaan beginnen met zwemmen.Vind het altijd heel leuk, maar ben een beetje bang dat het snel gaat vervelen, dat baantjes zwemmen.
Je kan samen met een vriend/vriendin gaan, doe ik ook, en tot nu toe verveelt het mij nog niet.