Oplossing tegen blauwe kringen/wallen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 15:33

Bedoel je de ooglidcorrectie of de weg met oogwallen? :))
Ik neem aan dat je de weg met oogwallen bedoeld :')
Dat zou niks helpen bij mij, smeer al zulk soort cremes, maar het zit gewoon in de vorm van mijn gezicht:
http://94.100.123.180/1126550001-112660 ... _0xeW.jpeg
Met een kleurtje erbij :P

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 15:41

Ik bedoel de advertentie van Yves Rocher over antie-wallencreme. :+

Geen idee of dat spul helpt hoor.

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 16:13

Thoraklover ik heb helaas geen foto's van m'n ogen......
Maar je moet denk ik zelf proberen wat het beste werkt. Zo heb ik bijvoorbeeld een speciale kwat met concealer, maar deze is voor onder mijn ogen wat te vet en moet ik goed met m'n vingers in de huid kloppen.

Dat is trouwens ook een goede aanrader: concealer niet alleen smeren of deppen maar opbrengen op je vingertoppen en dan in je huid kloppen als het ware....

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 19:45

Plien91 schreef:
Steffie89 schreef:
Touche éclat van Yves Saint Lauren. Deze stick is echt ideaal voor het camoufleren onder je ogen.
Je moet geen foundation onder je ogen doen. Je moet een kleur onder je ogen doen die lichter is dan je huid. Een foundation is dezelfde kleur als je gezicht.

Moet je wel oppassen dat je geen omgekeerde panda-ogen krijgt, dus geen té lichte kleur gebruiken. :)

Je moet natuurlijk wel de juiste kleur nemen, nummer 2 is de meest gebruikt voor de nederlandse huid :)

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 19:55

thoraklover schreef:
Dat zou niks helpen bij mij, smeer al zulk soort cremes, maar het zit gewoon in de vorm van mijn gezicht:

Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat het te maken heeft met de vorm van je gezicht!

Maar zijn het bij jou vet of vocht ophoppingen? Als je wil weten of je vocht of vet wallen hebt ga dan liggen op je bed of op de grond en laat iemand kijken of de wallen weg zijn. Als dat zo is hebt vocht wallen als dat niet zo is hebt je vet wallen.

Vocht wallen krijg je doordat het vocht niet goed kan afvoeren. Vaak heb je dit als je niet goed hebt geslapen of in de stress zit. Je kan altijd een oogmaskertje nemen. Let er wel op dat het oogmaskertje geen vochtinbrengende creme is want daar wil je juist van af! Wat ook goed helpt is een vocht afvoerende oogmassage. Leg je vingers horizontaal onder je ogenkassen neer, sleep je vingers en stuk je verder en kom dan eventjes met je vingers omhoog zodat je op je toppen staat, leg ze dan weer neer en sleep ze weer verder etc. Sleep je vingers ongeveer door tot je slapen. Herhaal dit een paar keer per dag, hiermee voer je het vocht af.
Vet wallen is een heel ander verhaal helaas, die gaan niet zomaar weg. Maar met een verstevigde creme speciale voor de ogen kom je al een heel eind, als het helemaal uit de hand loopt kun je overwege om een cosmetische oparaties te ondergaan

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 11:28

Nou het zijn zeg maar kringen, die niet meer weg gaan := Ik heb niet echt last van stress en ik slaap goed en best lang. Ik heb ze altijd al gehad :( En het staat zeg maar niet naar buiten toe, maar het valt naar binnen.. Even een duidelijkere foto opzoeken :=