mijn ooglid dan. Denk dat mijn spier te kort is ofzo, i donnow
heel weird Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn ooglid dan. Denk dat mijn spier te kort is ofzo, i donnow
heel weird Anne. schreef:Nou, ik ben naar de tandarts geweest. Het is wat iemand hier in het topic al zei, ik doe mijn onderkaak te ver naar voren bij het openen. Mijn kaak raakt dan dus ontwricht waardoor mijn banden opgerekt worden. Ik moet nu gewoon oefenen met mijn onderkaak naar achteren houden. Geen grote broodjes eten, niet gapen, niet schreeuwen![]()
Daarnaast knars ik ook 's nachts. Als ik dan over een poosje nogsteeds last heb, gaan ze een bitje voor me maken
F_Orumster schreef:Nowornever, er zijn verschillende gradaties
De kaakkoppen kunnen wat smal zijn en / of er is iets met kraakbeen, weet niet precies.
Ik heb het ook, al heb ik er haast geen aslt meer van, vroeger erger. Ik mag beter geen kauwgum kauwen daardoor.

geen idee..
Anne. schreef:Nou, ik ben naar de tandarts geweest. Het is wat iemand hier in het topic al zei, ik doe mijn onderkaak te ver naar voren bij het openen. Mijn kaak raakt dan dus ontwricht waardoor mijn banden opgerekt worden. Ik moet nu gewoon oefenen met mijn onderkaak naar achteren houden. Geen grote broodjes eten, niet gapen, niet schreeuwen![]()
Daarnaast knars ik ook 's nachts. Als ik dan over een poosje nogsteeds last heb, gaan ze een bitje voor me maken

Sterkte ermee.
Rianne_ schreef:Heb het ook gehad inderdaad. Werd steeds erger en erger, werd me dan ook geadviseerd sowieso geen kauwgom oid te gaan eten. Nu gaat het eigenlijk heel goed, gewoon zonder maatregelen te nemen verder..Merk het alleen heel af en toe nog s tijdens het gapen dat ie even op slot slaat.
Anne. schreef:Ik heb nogsteeds erg veel pijn aan mijn kaak, ik heb vanavond niets kunnen eten omdat het kauwen simpelweg te veel pijn deed. Ik heb gewoon met tranen in mijn ogen de appelmoes maar uit de koelkast gepakt
en heb een vraagje: