Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ivy_power89 schreef:nee, ik schreef al dat ik dat pas vanaf morgen kan doen (ivm het overgeven van het dossier)

ivy_power89 schreef:ooo op die manier, dan heb ik niets gezegd
Tja ik ben al anderhalf jaar aan het klooien, elke keer buikpijn, of onwijs ziek zijn van een simpele narcose om verstandskiezen te laten trekken.
buikpijn is echt verschrikkelijk, je kunt beter iets kneuzen en er dan vanaf zijn, dan dat je dus steeds maar weer, elke dag moet door komen met helse pijn
.
.
.
Oke flauw grapje haha
).
.
Het straalt bij mij namelijk door naar mijn rug, mijn benen en zelfs tussen mijn schouderbladen.
.
.
.
. ivy_power89 schreef:Ik ga niet zomaar de pil doorslikken, zonder dat er gekeken is of het er uberhaud wel is.
Want hoe kunnen ze zeggen dat ik het zou hebben, als er niets gezien is.
voor het zelfde geld, heb je helemaal geen endometriose, en dan slik je de pil door voor noppes
. DarkDreamer schreef:Ik las op de vorige pagina idd dat je het liefst op de grond wilt gaan liggen omdat de pijn zo erg is. Dat heb ik ook. Zodra die non stop pijn begint probeerde ik altijd nog om me enigszins voor te bewegen (onder t mom van; het valt wel mee iedereen heeft menstruatiepijn dus moet me niet aanstellen). Maar naast de non stop pijn had ik ook gigantische krampen waar je u tegen zegt. Dan hield ik het echt niet meer. Vaak zat midden in een weiland tussen koeien/paarden oid gaan liggen of gewoon op het erf bij mijn oude verzorgpony's, of thuis op de grond omdat ik het bed of de bank net niet haalde.
Heb zelfs wel eens dubbelgevouwen gefietst (op het stuur leunend). Wat een hel was dat zeg.
Maar klopt het, dat nu ik de pil doorslik ik idd geen pijn meer heb? Het zou dus wel kunnen betekenen dat ik cysten oid in mijn buik heb zitten maar gewoon geen pijn voel? En als ik nu dus een stopweek zou doen, zou ik dan weer helse pijn hebben? Ik durf dat echt niet meer, ik raak al helemaal in paniek als ik een keer de pil vergeten ben.
Haha ik moet gewoon huilen als ik dit hardop vertel aan iemand. De schrik van de pijn die ik de laatste keer heb gehad zit er echt goed in.
mensen die deze pijn niet hebben ervaren kunnen zich het echt niet voorstellen.ivy_power89 schreef:Ik ga niet zomaar de pil doorslikken, zonder dat er gekeken is of het er uberhaud wel is.
Want hoe kunnen ze zeggen dat ik het zou hebben, als er niets gezien is.
voor het zelfde geld, heb je helemaal geen endometriose, en dan slik je de pil door voor noppes
Ga dit weekend even vragen aan mijn mamma hoe die erover denkt..
.
want de enige medicijnen die helpen mogen maar 5 dagen geslikt worden... Ik ben gewoon constant ongesteld, zo af en toe 1 dag niet, en heb dus ook constant die pijn. Verder voldoe ik volledig aan alle symptomen, alleen godzijdank de onvruchtbaarheid niet. Ik heb vanochtend te horen gekregen dat ze me niet verder gaan helpen en ben er vrij kapot van. Want ik trek dit lichamelijk niet heel lang meer