Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Tjah, dan moet je je jas bij je houden en niet ophangendeed ik ook altijd. Maar vind dat je nog steeds erg snel bent met oordelen over of ze wel of geen luizen heeft. je kan ze amper met het blote oog zien, en als iets wits op haar hoofd is, is het roos.
Mijn zusje had ze ook en als je er veel hebt zie je die eitjes 'zogenaamd roos' echt wel zitten! En die luizen zie je ook zo lopen
heb je geen microscoop voor nodig hoor. 
Maren11 schreef:Ja, maar mijn cap ligt sowieso buiten. Op stal
) Maren11 schreef:En wat moeten we doen? Alle kleren in de was of alleen als ik het gedragen heb?
Armaris schreef:Mijn mams kreeg het over van mij maar blijkbaar krijg je het niet als je je haren verft (had ze in dr uitgroei)
Haar werd geadviseerd om in het vervolg vlooienshampoo voor de honden te gebruiken
Tieme schreef:Maren11 schreef:Ja, maar mijn cap ligt sowieso buiten. Op stal
maakt echt helemaal niets uit dat hij buiten ligt. daar gaan de luizen niet van dood. zou dus je cap ook eens goed behandelen want als je dat niet doet dan wordt je elke keer opnieuw besmet door je cap. hier blijven ook luizen en neten in achter.
Jolliegirl schreef:Ik heb de auto e.d bankstel,woonkamer nooit schoongemaakt e.d hoor....
Gewoon alleen flink mijn haar en beddengoed en kleding. En ik was er toch echt met dat spul in 1 dag vanaf. Alles dood. Nooit meer teruggekomen.
Diablo schreef:Jolliegirl schreef:Ik heb de auto e.d bankstel,woonkamer nooit schoongemaakt e.d hoor....
Gewoon alleen flink mijn haar en beddengoed en kleding. En ik was er toch echt met dat spul in 1 dag vanaf. Alles dood. Nooit meer teruggekomen.
Dan heb je geluk, want ze kunnen dus ook op je bankstel of in de auto zitten, waardoor je weer opnieuw besmet wordt.

lifaya schreef:Tjah, dan moet je je jas bij je houden en niet ophangendeed ik ook altijd. Maar vind dat je nog steeds erg snel bent met oordelen over of ze wel of geen luizen heeft. je kan ze amper met het blote oog zien, en als iets wits op haar hoofd is, is het roos.