Haar krullen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:25

Focussed schreef:
Als het gemakkelijk te krullen is of vrij droog en beschadigd kun je beter een Carmen set gebruiken....Maar als je haar lastig te krullen is of de krullen houden niet makkelijk kan je beter een tang pakken.

Laat ik nou net die combinatie hebben :D Veel, half lang, fijn haar wat droog is en binnen een uur weer krulloos...
Wat heb jij trouwens een mooi bos haar, Focussed *jaloers*

Odysseus

Re: Haar krullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:41

Ik heb van mijzelf heel mooi haar van super goede kwaliteit maar de combinatie marteling met Blonde Spray 3 jaar geleden en een overenthousiaste kapper (gevolg dat 3/4e van mijn staat eraf was geknipt onder het mom van "uitdunnen") zorgde ervoor dat ik bijna geen haar meer had!
Ik heb dus ook extensions van mensenhaar, dus die kan ik gewoon krullen (verven, wassen etc.)! Heel makkelijk, zijn clip ins dus makkelijk in te doen en zo weer uit te halen en niemand die het ziet :D (jullie ook niet :)) :P )
In Nederland kost de hoeveelheid extensions die ik heb ca 500 euro (ik draag op de foto's maar 3 van de 9 matten) en ik heb ze gekocht voor 85 + invoerrechten (31,50). Dus kan het echt iedereen aanraden :+ www.luxyhairextensions.com

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:44

Oh ja, daar heb ik ook een keer een heel topic over lopen doorspitten (en kan jouw naam nog wel herinneren geloof ik }> ) maar ik weet zeker dat met mijn dunne haar die extensions te zien zijn. Hoe dan ook, ik doe het liever met wat ik heb, en wat warmte...

Natasja_ygor

Re: Haar krullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:45

Ik heb juist van dat dikke haar met slag/krul erin. Ben er niet altijd blij mee maar ach doe het er maar mee :=

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:47

Zunzuncito schreef:
Oh ja, daar heb ik ook een keer een heel topic over lopen doorspitten (en kan jouw naam nog wel herinneren geloof ik }> ) maar ik weet zeker dat met mijn dunne haar die extensions te zien zijn. Hoe dan ook, ik doe het liever met wat ik heb, en wat warmte...

Ik heb ook vrij dun haar, wel erg veel. Kan daarom ook niet alle matten dragen want dan zie je ze geheid maar draag ze tot net over mijn oren, dan heb ik nog genoeg kruinhaar om het te verbergen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:03