Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daphne__ schreef:Tantjeuh;
Ochtend; Niks (Ik ontbijt niet)
Tussendoor; Niks
Middag; 1 Broodje
Tussendoor; Niks
Avond; 1 eetlepel groente en 1 aardappel
Niet zo goed dus...
), maar ik eet al ruim 20 jaar geen vlees en vis, en functioneer prima...Daphne__ schreef:Tantjeuh;
Ochtend; Niks (Ik ontbijt niet) => probeer brinta
Tussendoor; Niks => sinasappel
Middag; 1 Broodje =>probeer eens een danootje erbij te eten.
Tussendoor; Niks=> kop thee met en koekje
Niet zo goed dus...
Fred_Kroket schreef:Het zit gewoon tussen je oren, je eet niet iets wat aan een bot zit het heeft uiteindelijk aan een beest gezeten met botten... Pfff... zeur niet zo en eet, je hebt het nodig en dat jij je ziek zwak en misselijk komt niet door een fysieke toestand, het vlees was niet bedorven, extreem vet of zout. Dus dan zou je er geen last van moeten krijgen. Negeer dat gevoel en ga lekker verder met leven. Zul je zien ben je zo van dat gevoel af.
tantjeuh schreef:Fred_Kroket schreef:Het zit gewoon tussen je oren, je eet niet iets wat aan een bot zit het heeft uiteindelijk aan een beest gezeten met botten... Pfff... zeur niet zo en eet, je hebt het nodig en dat jij je ziek zwak en misselijk komt niet door een fysieke toestand, het vlees was niet bedorven, extreem vet of zout. Dus dan zou je er geen last van moeten krijgen. Negeer dat gevoel en ga lekker verder met leven. Zul je zien ben je zo van dat gevoel af.
Iets wat tussen je oren zit, valt jammer genoeg niet zomaar 'eventjes' makkelijk te negeren...
Tussendoor; Niks
Middag; 1 Broodje
Tussendoor; Niks
Niet zo goed dus...
Karlijnxxx schreef:Ik deel je gevoel van 'het is zielig voor de dieren' maar bedenk wel: jou leven is veel belangrijker dan die van een dier!! Dat is wat telt.
Karlijnxxx schreef:Ik deel je gevoel van 'het is zielig voor de dieren' maar bedenk wel: jou leven is veel belangrijker dan die van een dier!! Dat is wat telt.

Tussendoor; Niks
Middag; 1 Broodje
Tussendoor; Niks
Niet zo goed dus...
Fred_Kroket schreef:Nee maar er maar over door blijven gaan helpt ook geen zier. Ik zeg niet dat het makkelijk is maar overdrijven is ook een vak. Dus gewoon eten, wij Nederlanders gruwelen bij sommige Afrikaanse stammen die weet ik het wat voor insecten eten. En misschien vinden zij onze Hollandse garnalen te goor om naar te kijken.
Het is maar net waarmee je bent opgegroeid en wat je "normaal" vind. Als er geen fysieke reden is dan zit het tussen je oren en alleen jij kunt die gedachte wegnemen. Dus begin daar maar eens mee om jezelf niet "bang" te denken.
).
hier zitten vaak ook voedingsstoffen in.Daphne__ schreef:Ochtend; Niks (Ik ontbijt niet)
Tussendoor; Niks
Middag; 1 Broodje
Tussendoor; Niks