meer mensen met buikgriep?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

brendalevita

Re: meer mensen met buikgriep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:07

Parcetamol werkt bij mij anders prima bij buikgriep,danwel in zetpil vorm!!!hier ook griep alleen niet overgeven gelukkig wel erg misselijk...beterschap ts!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:13

brendalevita schreef:
Parcetamol werkt bij mij anders prima bij buikgriep,danwel in zetpil vorm!!!hier ook griep alleen niet overgeven gelukkig wel erg misselijk...beterschap ts!

dat is beter ja... paracetamol op een lege maag is funest voor je maag. Zetpil is prima. Maar ik neem aan dat degene die reageerde geen 6 tot 8 zetpillen neemt, want die zijn alleen verkrijgbaar in 1000mg.

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 17:24

volgens mij ga ik nu koorts krijgen, ben ontzettend warm maar die banaan is goed gevallen tot nu toe
dus ik ga even afsluiten

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 19:41

nog steeds kamp ik met de buikgriep, al is het wel iets minder aan het worden gelukkig
heb afgelope nacht ook goed door kunnen slapen (1keer er af geweest) en moet gewoon nog erg om denken wat ik eet en drink.
Maar al dat thee komt me nu wel de strot uit eerlijk gezegt,

morgen dan naar de kaakchirurg voor mijn verstandskiezen, is het misschien handig om eerst te bellen en na te vragen of ze me dan wel willen behandelen?
Eigenlijk heb ik zo iets van: gelijk in 1keer maar, dan ben ik er vanaf en kan ik gewoon de hele week nog lekker relaxen/uitzieken.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:48

Ik twijfel of ik buikgriep heb. Sinds zaterdag 40 graden koorts en flink aan de diarree. 1x overgegeven. Maar ik heb ook een penicillinekuurtje voor bijholteontsteking en daar is diarree ookeen bijwerking van..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:08

tamara16 schreef:
morgen dan naar de kaakchirurg voor mijn verstandskiezen, is het misschien handig om eerst te bellen en na te vragen of ze me dan wel willen behandelen?
Eigenlijk heb ik zo iets van: gelijk in 1keer maar, dan ben ik er vanaf en kan ik gewoon de hele week nog lekker relaxen/uitzieken.

Lijkt me niet dat ze de buikgriep in het ziekenhuis willen hebben. Kan dodelijk zijn voor mensen die al verzwakt zijn. Ik zou even bellen of je wel mag komen. :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:11

Ohjee, dat klinkt allemaal niet lekker. :(:)

Ik voel me vandaag ook nogal slap. Misselijk, buikpijn.. Hoop dat het allemaal meevalt, heb namelijk tentamenweek deze week.
Heb net 6 weken thuis gezeten ivm een revalidatie, toen had het best mogen komen want ik had toen toch geen snars te doen behalve bankhangen..
Maar nu.. komt het dus weer mooi niet uit. :n

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 13:26

vanmorgen thuis had ik nogal last maar dit kwam ook mede door de spanningen en stress
ben toch gewoon geweest en mijn maag/darmen hebben zich hartstukken rustig gedragen.
Sinds ik terug ben, heb ik ook niet weer naar de wc hoeven lopen dus in zoverre gaat het goed met mijn buik.
Alleen nu pijn in de mond natuurlijk en het slikken

Ook mijn zusje heeft nu ineens last van ontzettende buikpijn, er zullen nog genoeg mensen bij komen denk ik
beterschap roosch

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:30

Hoelang heb je er mee gelopen?

Ik zal voor de zekerheid straks aan pa maar even wat cola en zoutstengels vragen, dat helpt me normaal gesproken ook.
Hoop stiekem dat ik gisteren gewoon wat verkeerds gegeten heb, want ik zou morgenavond gaan wokken en met tentamenweek is het ook niet fijn als je met een maag die van streek is zit.

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 13:36

vanaf vorige week woensdag
moet je maar even kijken of dat gaat helpen

Beccz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:04

Hier nog een, sinds ik vandaag wakker werd, alleen maar krampen,misselijk en pijn in mijn buik.
Voel me echt zo zwakjes bahh, en als ik alleen al de geur van eten ruik word ik super misselijk!

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 19:32

ik ben inmiddels na 1,5 week genezen van mijn buikgriep gelukkig
ontlasting is nog niet helemaal goed, maar geen pijn meer