Ik kan niet goed op hakken lopen, maar had inderdaad toen ik trouwde van zo'n soort zooltjes gekocht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunshine schreef:Focussed: Maar draag jij echt iedere dag zulke schoenen? Enne... een kind baren doe je over het algemeen niet iedere dag![]()
![]()
Een schoen met een iets lagere hak ( max. 5 cm ) kan ook sexy zijn hoor( of zeg ik nu rare dingen
)
pubelia schreef:800 euro voor een paar schoenen met hak.....![]()
![]()
Ik kan niet goed op hakken lopen, maar had inderdaad toen ik trouwde van zo'n soort zooltjes gekocht
Suus_ schreef:HAHA SUNSHINE nu zeg je inderdaad iets raars.![]()
Ik koop ook altijd hoger en hoger... en idd, later dan 11 a 12 cm vind ik ook lomp overkomen. Heb mijn lagere ook weggegooit... Ik vind het dan zo lijken alsof je grote voeten hebt op lagere hakken!
?
) 
. 
Focussed schreef:pubelia schreef:800 euro voor een paar schoenen met hak.....![]()
![]()
Ahjoh wat maakt het uit. De een geeft 800 uit aan schoenen, de ander 800 uit aan iets voor z'n paard, de ander 800,- voor z'n computer: met zijn allen zorgen we ervoor dat de economie blijft draaien