Permanent krullen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:38

Jeetje meid, dat zou echt zonde zijn! :oo Ik heb zelf een permanent gehad en had ook supermooi lang haar en ik heb er nu NOG spijt van (is alweer drie jaar geleden).
M'n haar was zo dood als wat en nog steeds kan ik het niet lang laten groeien (ja, ik heb het kort moeten wieken). Er komen nu heel snel dode puntjes in en het is dun en slap ;( Niets werkt!

Ik zou gewoon bij de krultang blijven als ik jou was en een goede hitte beschermer gebruiken. Doe het je mooie haar alsjeblieft niet aan!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 09:55

AlzahraShams schreef:
Remark schreef:
kan je ook een maand een permanentje nemen dan?
En hoe duur is dat?

en cYn, wat is watergolven dan precies?

Watergolf blijft 2 á 3dagen zitten, en is dus niet permanent.
Maar je krijgt er wel hele mooie krullen van.

Dit is watergolf ( een vorm van, je kan op veel manieren de rollers erin draaien) :

Afbeelding

resultaat:

Afbeelding

Dankjewel!!
maar dit kan ik een keer in de vakantie doen, want hier ben je alsnog zo lang mee bezig als met een krultang...
en om nou steeds 4 uur mijn haren te krullen gaat te ver :\

waar haal je dat soort dingen?

Collie2008

Re: Permanent krullen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:00

Watergolven lukt alleen goed als je haar niet te dik, niet te steil en niet te lang is

Je mag mijn krullen hebben hoor :D

Maar wat betreft permanent, van l'oreal hebben ze een lijn die ook een soort permanent zet, maar dan meer grove krullen/ slagen in je haar zeg maar (misschien te vinden via Google), dan is de uitgroei minder lelijk. Vriendin van me heeft permanent en die moet nu door blijven permanenten omdat het er anders niet uitziet, gevolg is heel droog haar....Zonde joh

AlzahraShams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:47

Remark schreef:
AlzahraShams schreef:
Watergolf blijft 2 á 3dagen zitten, en is dus niet permanent.
Maar je krijgt er wel hele mooie krullen van.

Dit is watergolf ( een vorm van, je kan op veel manieren de rollers erin draaien) :

Afbeelding

resultaat:

Afbeelding

Dankjewel!!
maar dit kan ik een keer in de vakantie doen, want hier ben je alsnog zo lang mee bezig als met een krultang...
en om nou steeds 4 uur mijn haren te krullen gaat te ver :\

waar haal je dat soort dingen?

watergolfrollers kan je geloof ik echt in elke kapsalon kopen, of kapperswinkel, moet je even navragen :)

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:54

Bij een goede kapper wat laagjes in je haar laten knippen, dan komt er van nature meer beweging in doordat het minder zwaar hangt. Echt, heb ik ook laten doen met mijn zware lange haar vroeger...

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 12:26

radicalM schreef:
Bij een goede kapper wat laagjes in je haar laten knippen, dan komt er van nature meer beweging in doordat het minder zwaar hangt. Echt, heb ik ook laten doen met mijn zware lange haar vroeger...

dit heb ik ook wel eens gedaan!
maar mijn haar werd er niet anders op.
alleen dat er aan de onderkant een hele lichte slag in kwam, wat nou niet bepaald mooi was...

ik ga dat van l'oreal even goochelen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:33

Ik plaats hier een slotje. Het centrale topic is er niet voor niets. Wanneer je daar geen antwoord krijgt staat het vrij je vraag te herhalen. Dat geeft niet aan dat het dan zomaar vrij staat een topic te openen over hetzelfde onderwerp als het centrale.