Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. kleinvosje schreef:Nee, hij is niet zielig hoor, ik vind het prima tijden zo!
Ze komen er uiteindelijk zelf wel achter.HeleneDas schreef:Ik kan heeel goed zonder mobiel, maar met mobiel is fijner!
kleinvosje schreef:HeleneDas schreef:Ik kan heeel goed zonder mobiel, maar met mobiel is fijner!
Wat is er fijn aan 's avonds laat nog internetten? Ik zie de toegevoegde waarde er niet van...
Zoals nu ook, het is maandagochtend 10 uur, waarom ben je online? Ok, als je ziek bent en thuis, snap ik het en is het geen probleem, maar je zit toch normaal gesproken op dit tijdstip op school? Zit je dan onder schooltijd tijdens de les te internetten? Schandalig...
msnowy schreef:Mijn dochter van 8 ligt er 'savonds uiterlijk 20.30 uur in en als ik dan 5 minuten later ga kijken, slaapt ze als een roos.
Ik vind dat ze haar nachtrust nodig heeft om uitgerust op school te kunnen verschijnen.
Als ze door de week later naar bed gaat, heb ik op vrijdag een kind dat ik achter het behang kan plakken, en het ligt volgens mij dan echt alleen maar dat ze te weinig nachtrust heeft gehad.
In het weekend wordt het rond 22.00 uur later echt niet.
Ik vind dat het een stukje opvoeding betreft waarvan de verantwoording bij de ouders / opvoeders ligt.

Berwicowa schreef:Je kunt het wel per kind bekijken maar als je meer hebt en je jongste heeft minder slaap nodig dan de oudste, laat je die toch niet later naar bed gaan dan de oudste??
Als wij dat doen breekt echt de hel los hoor.

). Ik ben 20 geworden zonder mobiel (toen kreeg ik er een van mijn werk anders had ik er nu nog steeds geen
) en ik ging ook vanaf mijn 12e dagelijks op de fiets naar de manege, was ook 30-45 minuten rijden. Persoonlijk geloof ik er ook geen klap van dat ze steeds braaf bellen dat ze zijn aangekomen ofzo
Lekke band? Heb ik ook wel eens gehad, dan ging je te voet verder naar huis. Gewoon op tijd naar bed, rust reinheid en regelmaat!