Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deeday schreef:Ben je nu niet aan het hyperventileren ?

Toen het aan mij werd verteld, was ik ook verbaasd want ik merkte immers niet dat het onbewust zo erg was en had altijd het beeld voor me dat mensen die hyperventileerde helemaal in een zakje moesten blazen en totaal in paniek waren. Maar dat hoeft dus niet altijd en je kan naar verloop van de jaren vage klachten krijgen zoals dat
Ik hoop maar dat het zoiets, relatief onschuldigs, is....
Menino schreef:opzich, gaat hyperventileren niet altijd zoals op tv ofzo...... Dat je zwaar hysterisch loopt te ademen en alles... Het kan ook zo zijn dat je gewoon wat sneller ademhaalt en je adem wat hoger zit etc. Dat merk je echt amper... Dus ik zou het niet meteen uitsluiten..Ik hoop maar dat het zoiets, relatief onschuldigs, is....
Maargoed, gelukkig dat je nu een afspraak hebt gemaakt met de HA
Hyperventilatie merk je echt niet gauw en er kunnen jaren over heen gaan met vage klachten. Bij mij begon het met duizeligheid en voorderest niets, tot de klachten zich gingen uitbreiden 

Olympus_ schreef:Gelukkig maar
Nu ben ik even nieuwsgierig hoor: wat was het wel? Toch hyperventilatie?

Somebody_ schreef:dat wist ik niet maar waarom smak ik dan als ik last heb naar meer lucht?
Dan weet je meteen een beetje hoe dat werkt met die spieren en pezen die deze pijn kunnen veroorzaken.[/quote]
. easygoing schreef:Somebody_ schreef:dat wist ik niet maar waarom smak ik dan als ik last heb naar meer lucht?
Google maar even op (syndroom van) Tietze!Dan weet je meteen een beetje hoe dat werkt met die spieren en pezen die deze pijn kunnen veroorzaken.
.[/quote]Somebody_ schreef:RobinxD schreef:
dat wist ik niet maar waarom smak ik dan als ik last heb naar meer lucht?
Google maar even op (syndroom van) Tietze!Dan weet je meteen een beetje hoe dat werkt met die spieren en pezen die deze pijn kunnen veroorzaken.