Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

*Tequila* schreef:Aleve 550 is wel een heel heftige pijnstiller hoor. Ik heb aardig wat pijnstillers geslikt in de loop der jaren, maar dat was de enige waar ik acuut last van mijn maag van kreeg. En dan meteen een week lang. Werd er wel een beetje high van
*Tequila* schreef:Aleve 550 is wel een heel heftige pijnstiller hoor. Ik heb aardig wat pijnstillers geslikt in de loop der jaren, maar dat was de enige waar ik acuut last van mijn maag van kreeg. En dan meteen een week lang. Werd er wel een beetje high van
Lalidan schreef:Assistente opbellen en zeggen dat je toch echt heel graag een verwijzing voor de gyn hebt. Gewoon doordrammen.

) aan je huisarts! als je al bekend bent bij de gynaecoloog met dezelfde klachten en je bent er minder dan een jaar geleden geweest kun je ook zo bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak en hoef je geen nieuwe verwijzing! 

Sunshine80 schreef:Klinkt allemaal wel bekend, al had ik niet zo'n last van grote bloedingen.
Ik kon op een bepaald moment wel 4 of 5 ibuprofen innemen en dat hielp gewoon niet. Ik bleek endometriose te hebben, maar in een lichte vorm. Heb 1,5 jaar de pil door moeten slikken en toen was de endometriose weg, maar die verschrikkelijke pijn niet.
Al met al alles geprobeerd en de oplossing kwam voor mij in de vorm van de osteopaat. Na 15 jaar iedere maand heftige pijn gehad te hebben, kan ik het nu af met 1 ibu op een dag en soms zelfs helemaal niets! Heerlijk, dat is nogal wat beter dan misselijk zijn van de buikpijn of gewoon in elkaar zakken omdat je gewoonweg niet meer kunt lopen van de pijn in je buik (die doortrekt naar je benen).
Dus ik zou zeggen, eerst de gyn om te kijken of je echt niet ergens verklevingen hebt en dan misschien de osteopaat proberen als dat het niet is???
Succes

de homeopaat was echt mijn redder in nood! hij heeft mij bepaalde druppels voorgeschreven (naam zou ik op moeten zoeken), als ik die neem heb ik nergens last van