Diabetes voor het leven ! deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 21:13

ben ik over gegaan naar een andere naald , helemaal blij heb veel minder last van rode plekkern maar nu had ik een zwart truitje aan en net ging ik douchen en zat er dus een zwarte rand op mijn buik..help ! krijg het er niet af en nagellak remover heb ik niet ..iemand de gouden tip ??

Mijkee_

Re: Diabetes voor het leven ! deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:19

warm water en dan laten weken? heb je niet van dat spul waarmee je pleister kunt los weken?

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 22:33

Ik heb net heerlijk een half uur in bad gelegen en nog krijg ik het er niet af ...soort super plak geloof ik...nee dat losweek spul heb ik niet..

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:38

Kom ik ook weer even langs, sorry voor mijn weinige posts in het vorige topic.

Toetje, je hebt speciaal spul voor dat plak.. Die had ik vroeger ook, toen ik nog andere 'pleisters' had. Werkte altijd heel goed!
Euhhh hoe heet dat spul nou.. wacht, geloof dat we hier nog een flesje hebben ergens, zal eens even kijken!!

Edit :
Oh, het heet heel simpel:
Leukotape Remover :Y)

hihi.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:54

Je kan het voor nu ook proberen om het even in te laten weken met zonnebloemolie!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 08:53

Bedankt voor de tips ! ik ga straks even voor de leukotape remover kijken en ik had ook geen zonnebleomolie in huis wel olijfolie haha maar dat heb ik niet geprobeerd..

rebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 12:18

Kom me ook even melden in het nieuwe topic!

Heb gisteren op m'n kop gehad van dvk; moet zorgen dat ik m'n suiker naar beneden krijg, zat op 9.3...

En lijm van naaldje haal ik onder de douche weg met baby olie... (Is overigens ook erg lekker ipv bodylotion; na douche op natte huid... :o)

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 15:36

ben terug, nou had te weinig tijd om hartfilmpje te laten maken dus dat komt volgende x wel, reumatoloog had goede nieuws dat er geen reuma sporen in mijn bloed zijn aangetroffen maar dat ik wel een reaumavariant heb die dus zorgt voor ontstekingen in pezen en spieren, mn handen heb ik er last van, zit al 3 wkn aan ontstekingsremmers maar dat maakt geen verschil, nu wil hij de ontstekingsremmer rechtstreeks in ontstekling in hand injecteren, hij wou t gelijk doen maar zweet brak me uit bij t idee alleen al, kwam met allerlij smoesjes waarom ie t niet gelijk kon doen, en heb nu dus afspraak staan voor as maandag middag, dan gaat manlief mee, als dat aanslaat dan wil hij elke ontsteking gaan injecteren, as maandag is dus proefje of t aanslaat of niet

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:08

Sorrie hoor, kom ik weer..... :o Ben jij wel eens bij een osteopaat geweest??? M'n collega had soort gelijk verhaal. Ook niets in bloed. Heeft 1e injectie gehaald. Haalde niets uit. Nu is ze een paar keer bij de osteopaat geweest en ze merkt aanzienelijk verbetering!

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:55

nee maar wat is een osteopaat?

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 17:14

Heb ik mij vanmorgen toch opgegeven voor "slenderen".. :D , dat houd in dat je op een soort bank ligt en die bank beweegt en zorgt dat je allerlei spieren gaat inspannen ..

Zelf hoef ik weinig te doen en daarna lekker op een massagebed mijn rug masseren...

Vanmorgen dus uitgeprobeerd en wat heerlijk is dat !

Ik zal er niet mee afvallen maar het voelt gewoon goed, ik houd jullie op de hoogte !

( bij sporten vliegt mijn suiker altijd naar beneden en hiermee dus niet)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 15:36

Caroline, ik kan het niet zo heel goed uitleggen, maar het is zeg maar een 'uitgebreidenere fysio' }:0
Hij kan echt veel met gewrichten en organen!!! Hij kijkt ook niet alleen naar een klacht, maar echt naar waar het vandaan komt!! Een andere collega van mij is ook geweest en haar klachten bleken van een verkleving van de baarmoeder te komen...... De collega die ik eerder noemde had ook héél erg last van tintelingen/dood gevoel in haar voet. Allerlei testen in diverse ziekenhuizen gehad. Kwam NIETS uit..... Nu is ze dus een paar keer bij de osteopaat geweest en ze heeft daar al helemaal géén last meer van!!!
Mijn nicht had een echt huilbaby. Echt verschrikkelijk waren de eerste maanden!!! Ik kreeg toen de tip van iemand om naar de osteopaat te gaan (nooit van gehoord, dacht dat het iets met verstoppingen te maken had :+ :D ) ÉÉN keer is ze geweest, bleek een nekwerveltje niet goed te zitten en vanaf toen een zonnetje van een baby!!!!!!!!!!!
Zou misschien het proberen waard zijn!?
In het ieder geval heel veel sterkte ermee!!!

Tootje, daar had ik nog nooit van gehoord!!! Klinkt wel heel goed!

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:34

nou ik ga vanmiddag iig wel voor de spuit, maar idd als dat niks wordt kan ik dat wel eens gaan overwegen, dank je wel

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:04

Is het meegevallen???

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:29

het is niet door gegaan, had afspraak om 16.15 uur, 14.10 werd ik gebeld dooe school van zijn zoontjes, dat de oudste ziek was, die opgehaald en in bad gezet, 14.30 werd ik weer gebeld, jongste ziek, dus zit met 2 zieke kids thuis, dus afspraak bij reumatoloog is weekje uitgesteld

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 13:40

och jee dat is jammer , beterschap met de kids !!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:31

Beterschap voor je kids!!

Misschien is het wel een teken dat je het toch niet moet laten doen .... :o

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 11:18

hahah ja ik schijt sowieos bagger ervoor dus komt me eigenlijk heeel goed uit

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 10:59

Gisteravond het slenderen gedaan ..zo dat is echt lekker ! was helemaal los aan het einde en toen nog even 20 minuten op het massagebed :D ..heerlijk zat helemaal los in de auto haha.. suikers waren wel iets gezakt ondanks dat ik de pomp had uitgezet maar ze waren niet zo laag als met fitness dus dat is wel fijn.

Heb trouwens nog niets gehoord over een nieuwe pomp hoop dat de dvp snel belt .. _/-\o_ en dan met goede berichten !

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:18

nou shot gehad, hoppa recht in ontsteking, auw, beetje zooi ingespoten en toen werd ie door geduwd, hoppa welja dacht ik dauw maar door haha
nouja daarna begin vinger te tintelen alsof ie sliep en dat heeft zo tot minuut of 10 geleden geduurd, nu is de verdoving uitgwerkt en sjips das niet lekker maar ach, over 2 wkn moet ik zeggen of ik resultaat merk

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:38

Wat spuiten ze daar nou in Caroline? Veel onstekingsremmes, zeker die cortico-steroïdes geven behoorlijk effect op je bloedsuikers ... Hebben ze daar nog iets over gezegd?

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:00

nee maar idd hoog, koortsig en flinke koppijn lag om kwart over 9 al in bed gister, vinger tintelde dus dat viel wel mee, vandaag lijkt ie wat minder stroef en pijnlijk dan voroheen, wei weet slaat t aan

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:26

Daaag Lieve mensen! :wave:
Ik dacht bij mezelf laat ik weer eens alles bijlezen.. is er een deel 2 gestart _-:( (shame on me)
ben druk bezig met het openen van onze eigen zaak.
allemaal hectisch maar erg leuk.
bloedsuikers zijn in deze periode eerder veels te laag dan te hoog. maar heb de laatste 3 weken geen uitschieter meer boven de 20 gehad *\o/* hoe gaat het met julllie allemaal?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:45

He Hallo!
Bij mij gaan m'n suikers ook omlaag bij druk/spanning/stress......
Op het moment zit ik regelmatig te hoog :o Weet gelukkig wel waar het aan ligt..... Is m'n eigen schuld want ik eet gewoon te veel (lekker)................ Probeer er heel hard aan te werken!!!
Ik loop op het moment (nou ja, moment...... Al bijna een jaar...) erg te klooien met m'n rechter oog :( Meerdere malen gelaserd, meerdere malen bloeding gehad en nu wacht ik dus op oproep voor operatie |( Vind het echt dood eng, maar hoop wel dat ik er dan (in het ieder geval voor heel lang :P ) vanaf ben!!!
Veel succes met het opzetten van jullie zaak!!!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 16:24

Hey kentaro, dus je weet nog niet wanneer je geholpen word ? dat is ook frustrerend..

IK heb nog steeds niets gehoord over eventueel een nieuwe pomp ,zit te zwijfelen of ik ga bellen met de dvp waarschijnlijk heb ik weer gewoon geen geduld..

Vanavond weer sporten..

Ik wil zo graag weer op mijn paard klimmen maar ben nog niet topfit en te zwaar en dat wil ik eerst allemaal kwijt zijn gelukkig heb ik een schat van een bijrijdster dus lopen doet mijn paard wel.

Nou dat waren mijn dingentjes weer !