lange haren en lekker slapen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 11:45

Kan je niet je hoofd ondersteboven houden en dan een losse vlecht maken, zodat hij bovenop je hoofd begint. Zo kun je liggen met de vlecht naar boven en heb je er dus geen last van.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 11:46

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 11:46

ik heb ook haar dat ondertussen verder ond ermijn bhbandje uitkomt dan ik dacht, komt eigenlijk zelfs al bijna tot op mijn broekrand (taille model en niet de laag uitgesneden heupbroeken uiteraard)
Bij mij is het ook vnl mijn vriend dieop m'n haar ligt, maar ik heb steeds een losse knot bovenop mijn hoofd of een losse staart bovenop echt zo hoog als de "palmboom" staartje bij kindjes en dan lig ik er nooit op, kan perfect op m'n rug liggen, want staart aanzet of knot is toch hoger.
misschien op je rug gaan liggen haren omhoog en dan al liggen losjes bij elkaar binden...

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 11:47

Maar heb je wel eens geprobeerd om een (losse) knot echt BOVENOP je hoofd te maken, ipv een hoge knot? Maar denk echt bijna aan je haargrens? Onderste boven hangen, elastiekje erin, en dan zou je er eigenlijk geen last van kunnen hebben aangezien het hele deel waar je op slaapt vrij is.

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:16

Ik heb haar op taille/heup lengte en slaap altijd een vlecht. Soms lig ik er inderdaad op, dan vis ik die vlecht gewoon onder me vandaan en gooi hem over mijn kussen heen. het is nooit een hele strakke vlecht die ik maak, dat vind ik comfortabelere slapen.

tamary

Re: lange haren en lekker slapen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:20

Ook lang haar, maar hier nooit last mee. Heb mijn haar 's nachts gewoon los.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:21

Ik heb altijd een knot bovenop m'n hoofd, strak ingedraait, het ziet er niet uit haha, (vooral idd als je wakker word) maar ik zie hier dat ik lang niet de enige ben!

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:23

ik heb zelf ook lang haar, tot onder mijn middel, maar ik ga gewoon liggen en gooi m'n haar 'boven' m'n hoofd op m'n kussen, omdat ik anders (met elastiek) de volgende ochtend met knallende koppijn wakker word. Mijn haar blijft eigenlijk altijd daar liggen, en als ik me omdraai en het ligt in m'n gezicht duw ik het gewoon terug op z'n plek.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:27

zo herkenbaar...tis nu tot ruim over mijn middel en soms kan ik niet omdraaien in bed omdat mn haar mn hoofd naar achteren trekt. Met een knot slapen kan ik niet (teveel bult onder mn hoofd) dus meestal doe ik het in een staart of vlecht en leg het dan omhoog, richting het hoofdeind zeg maar. Zo kan ik draaien wat ik wil en het haar zit niet in de weg. Omdat het zo lang is, blijft het ook nog aardig op die plek liggen.

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:49

Ik heb mn haar gewoon in n staart, maar dan n hele hoge (bootje tokkieachtig) maar dan voel ik m niet als ik op mn rug lig.

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:43

Hier ook lang haar maar eigenlijk nooit last van gehad dat ik erop ga liggen (ooit wel wakker geworden omdat ik vastlag, oorzaak kat was op m'n haar gaan liggen :P , toen was het wel nog langer dan nu).
's nachts heb ik het altijd los, omdat het overdag al constant vastzit laat ik het 's nachts een beetje 'ademen' en ik kan toch niet slapen met knot of staart.
Wat ik met lang haar ook vervelend vind (als het los is) is dat het dus idd overal in de weg hangt, op een stoel moet je dan ook niet vergeten om je haar over de leuning te doen of je zit ook 'vast'. Nu bij mij is het wel simpel, als het dusdanig lang is dat het vervelend wordt gaat de schaar erin.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:58

_Jessica schreef:
Ik heb mn haar gewoon in n staart, maar dan n hele hoge (bootje tokkieachtig) maar dan voel ik m niet als ik op mn rug lig.

haha,zo doe ik het ook. :D
gewoon boven op mijn hoofd een staartje,lijkt heel geinig ,maar slaapt dus goed, en heb nergens last van

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:03

Ik heb het ook welleens in twee vlechten gedaan, dat was opzich ook wel prettig. Alleen wel een hoop werk. Een beetje zo'n middeleeuwsmodel :P twee vlechten invlechten vanaf voor zo langs je oren en dan kun je het of wanneer het bij elkaar komt gewoon vlechten. Beetje moeilijk uit te leggen :P
Het is bij mij ook vooral mijn vriend die er last van heeft. :P

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:06

oh exact hetzelfde probleem..ik heb dan nog wat langer haar, tot mijn onderrug en het los is het lekkerst.. maar ik lig er idd vaak op.. gooi ik het naar achter, ligt het bij vriendlief in zijn gezicht :+ en knot of staart, dan lig ik daar op... *zucht* en soms word ik wakker met het haar helemaal in mijn nek en gezicht verwikkeld en hartstikke warm..

tja, toch doe ik vaak dan een lage knot, die een beetje los zit.. echt zo'n rommelknot en dan gaat t vaak wel.

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:08

Thioro schreef:
Wat ik met lang haar ook vervelend vind (als het los is) is dat het dus idd overal in de weg hangt, op een stoel moet je dan ook niet vergeten om je haar over de leuning te doen of je zit ook 'vast'. Nu bij mij is het wel simpel, als het dusdanig lang is dat het vervelend wordt gaat de schaar erin.

Dat vind ik ook!! Ik heb mooi lang haar.. maar ik heb het áltijd in een staart of knot.. simpel omdat ik het ander overal vast heb of in mijn gezicht..

alleen ik doe de schaar er niet in :P

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:10

ik heb ook mega lang haar, denk 10 cm onder bh bandje! :D en slaap juist lekker met los haar!!
ik heb er nooit last van....

misschien in een vlecht?

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:10

Hier half lang haar
en krullen ^)
Bij mij werkt er echt idd ook maar 1 ding
en dat is
knot midden op mijn hoofd :j
en dan liefst nog heel erg richting voorhoofd
dat is de enige manier waardoor ik lekker slaap en geen last van:
1. mijn haar heb s' nachts
2. geen echte coupe tina turner ala poedelontploffing heb

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:19

Wendy1978 schreef:
Hier half lang haar
en krullen ^)
Bij mij werkt er echt idd ook maar 1 ding
en dat is
knot midden op mijn hoofd :j
en dan liefst nog heel erg richting voorhoofd
dat is de enige manier waardoor ik lekker slaap en geen last van:
1. mijn haar heb s' nachts
2. geen echte coupe tina turner ala poedelontploffing heb

Doe ik ook met mijn krullen, vooral in de zomer, dan is los haar zo warm en plakkerig, jak.. Echt super sexy zo'n knot die bijna via je voorhoofd van je kop afvalt, maar wel practisch!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:25

Vlechten en dan dubbelvouwen zodat je jezelf niet wurgt...

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:29

Zodra ik met los haar slaap, dan gaat m'n vriend er op liggen.
En het komt ook wel voor dat ik me zelf er gewoon in draai, dus ik heb het altijd in een vlecht. Mijn haar komt tot over m'n kont..
Misschien dat je een een staart kunt proberen en dan de laatste x net niet helemaal door het elAstiekje halen?

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:30

hahahaha sorry hoor dames.. maar ik moet even lachen! Ik zie het al voor me.. knot bovenop je hoofd.. bedenk me nu ineens allemaal situaties waarin je zo echt niet gezien wil worden :P Als je vriendje bijvoorbeeld voor het eerst blijft slapen .. word ie wakker schrikt ie zich rot :P En die haarnetjes zijn ook grappig.. ghegheghe

Maar kan me jullie probleem voorstellen.. het is niet fijn als je haar in de weg zit nee.. helemaal niet als je er nog wakker van word ook! Zelf heb ik korte haartjes.. dus kan er verder niet over meepraten :)
Succes met het vinden van DE oplossing!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:35

Ik heb ook wel redelijk lang haar, maar ik heb nergens last van. Ik leg soms wel mijn haar over de boven kant van mijn kussen heen. Het blijft daar natuurlijk niet liggen omdat je ook beweegt.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:37

Mijn haar is tot halverwege mijn onderrug en slaap ook altijd met haar los.
Ik gooi het altijd boven mijn hoofd op mijn kussen.. Nergens last van ;)

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:39

Dat jullie daar last van hebben zeg. Ik heb mijn haar (op zijn kortst) tot 10 cm onder mijn bh band en nooit ergens last van.

Knot zou ik nooit doen, dat ligt idd niet lekker op je kussen. Soms duw ik mijn haar naar boven anders gaat mijn vriend er op liggen, dat is wel heel irritant ;)

En als je je haar zegmaar juist langs je schouder naar beneden laat liggen? Dan lig je er al op, maar dan met genoeg ruimte?

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:43

ikzelf heb er weinig last van, want leg het altijd omhoog. maar vriendlief geeft aaitjes in z'n slaap en gaat daarna leuk op m'n haar liggen...
vandaar dat een losse knot bovenop m'n hoofd handiger is...