Dawn1993 schreef:Ook ik heb HMS, mijn knie is al een stuk of 30 keer uit de kom geweest ( meestal schiet ie terug) als ik pech heb niet. Daarnaast kan ik mijn duim ook tegen mn pols leggen en alles wat erbij hoort.
Ik ben eigenlijk iedere dag meteen al moe en heb vel last van mijn spieren. Officieel gezien mag ik ook niet langer dan 4 uur per dag staan en lopen.
Super gave tattoo!
Merci en jup allemaal herkenbaar ☺️
Wel een hele gave zebra! Ik heb ook heel veel last van gebit/tandvlees. Verdovingen die amper werken en veel ontstekingen. Zowel gewoon tandvlees als na een ingreep/spuit. In februari een kies laten trekken en dat gat is nog niet dicht
Gelukkig heb ik 6 maand de tijd om terug te gaan. Kleur daarentegen heelt echt heel mooi maar heb beetje schrik dat hetzelfde gaat gebeuren met paars en donkerblauw aangezien dat ook donkere kleuren zijn. Wel we zullen zien
(naproxen na mijn operatie durfde ik ook niet zo goed)” zonder dubbele dosis omeprazol 40 in overleg met dokters)
Wat dat betreft heeft EDS hebben ook een voordeel. Donderdag gezet en nu al aan t genezen maar die jeuk echt waar t is mijn 6e en zal nooit aan die jeuk wennen
bij mij is het toen via een reumatoloog en ergotherapeut gedaan en uitbreidingen via de revalidatiearts en ergotherapeut. 

Let niet op mijn veel te ongemakkelijke houding.