Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

verootjoo schreef:__danielle__ schreef:ja oke, maar tanden slijten dus wel.. is dit in dusdanige weinige mate dat je dit niet merkt? dat is dus ook een argument want hij zegt als dat niet meer aangroeit heb je op de 80e toch geen tanden meer over na 70 jaar slijten? (mits je dan zowiezo al geen kunstgebit hebt)
Ik ken niemand die op z'n 80e z'n eigen tanden nog heeft. Dus het is waar wat hij zegt, na 70 jaar slijten heb je idd geen tanden meer over![]()
Tanden groeien echt niet door, tenzij je vriend een konijn is. Anders zou de tandarts je kies niet hoeven vullen, maar zou het gewoon weer dicht groeien net als een gebroken bot
MaNdiii schreef:Ik heb geen idee. Lijkt mij in ieder geval ook niet. Alhoewel de tandarts pas wel zei dat mijn onderste verstandskies eruit gehaald moest worden op ten duur omdat hij anders door zou groeien naar boven (daar zijn ze namelijk al getrokken)
Maar ja dat zijn verstandskiezen en die zijn altijd een beetje apart. De rest van je tanden groeit volgens mij niet meer aan hoor. Anders zou je tandarts toch ook geen stuk aan je tand zetten mocht je die missen. Dan kan hij net zo goed de tand gelijk slepen en dan maar wachten tot hij weer aangroeit.