Knot maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Re: Knot maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 16:30

Ik doe een rommelknot vaak met 2 elastiekjes.
1 maak ik een straat mee, dan maak ik mijn haar rommelig, en pak het rommelig vast. Dan het 2e elastiekje erin.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:44

Ik heb altijd verschillende manieren.

Of ik maak eerst een staart, pak daarna die staart en draai hem om het begin heen en doe er dan weer een stiekje omheen. Dan zit ie als het goed is niet heel rommelig.

Of ik maak een staart, maar de laatste haal doe ik maar half zegmaar. Daarna alles een beetje bij elkaar frotten en dan nog een stiekje er omheen

Of ik maak een staart, maar haal de laatste haal er maar half doorheen en haal dan wat plukjes los en maak die vast met schuifspeldjes.

Hoop dat je het zo snapt, haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:47

Ik draag ook vaak een knot (Rommelige) omdat mijn haar behoorlijk lang is maak ik ook gebruik van die kleine klemmetjes om het in model te houden.
Afbeelding

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:52

Ik heb vrij lang haar en ik doe de eerste keer mijn haar alsof ik een paardenstaart maak, maar trek dan net niet mijn hele haar door het elastiekje, zodat er zeg maar een lus in komt te zitten. Daarna draai ik mijn haar een halve slag en doe ik het elastiekje er nogmaals omheen en de derde keer kan je gewoon het elastiekje er weer omheen doen. Dan trek je een beetje aan die knot en dan zit-ie.

Andere manier is om met je hoofd ondersteboven te hangen, vervolgens al je haar bij elkaar te pakken, gewoon heel rommelig en dan te doen alsof je er een staart van zou maken (dus alles naar elkaar te doen). Dan je elastiekje er drie keer omheen en hij zit.

De tweede is wel een stuk rommeliger en ik weet niet of dat lukt met kort haar. (Geen idee of je lang of kort hebt).

Ik heb trouwens ook heel erg stijl haar, dus of het nou stijl of krullend is maakt in dit geval niet echt uit.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:56

Ik doe altijd eerst een staart maken, dan woelen door mijn staart en dan vasthouden, nog een elastiekje er om en klaar. De ene keer valt hij mooier dan de andere keer hoor :j

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:42

Ik kan ong. drie keer mijn elastiekje om mn haar doen :P.
1e x heel mn haar er doorheen
2e x voor de helft, dat je zegmaar zo'n lusje hebt
3e x pak ik 'lusje' en het overgebleven haar van het lusje (wat nu dus aan de andere kant van t elastiek zit) en doe ik daar de 3e x elastiek omheen.

Zit altijd wel goed! Vanochtend ook gedaan, vanuit de douche, mousse erin en het zit nog steeds! :D
Of, nou ja, door de regen pluist het wat _O-

http://img641.imageshack.us/img641/9475 ... 122130.jpg

Meestal als er grote plukken uithangen pak ik ze bij elkaar en prop ik het onder het elastiekje :7. Had ik hier gedaan eigenlijk ziet het er niet uit HAHAHA, als ik het ook eens zo van achter zie! (foto 2 sec gemaakt)

Wammus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:58

heel simpel

maak 'n staart, dan frommel je die staart gewoon tot een rommelig bolletje met je handen, en daar stiek omheen

cloudya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 17:58

Laatst bijgewerkt door cloudya op 13-01-11 18:13, in het totaal 2 keer bewerkt

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:01

hoi wat ik doe is mn haar in een staart en dan draaien maar een hand breedte vastrhouden tot het begin en niet draaien dus alleen het laatste stuk . zodra je gaat draaien laat je het laatste stuk waar je hand om heen zit ook los zo kan je met meer ruimte een leuke knot draaien. En dan zon groot elastiek erover heen en een beetje spelen daar mee zodat alles eronder strak trekt.