Heino schreef:Ehm juist, ik geloof dat er iets mis gaat in je bovenkamer, iig niet met je benen
je bmi geeft zelfs aan dat je te licht bent, t is maar waar je mee kan zitten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) .

weleens over na gedacht dat het gewoon je bouw is.. ?
Ik heb broek maat 42 omdat mijn bovenbenen er anders niet inpassen maar heb taile maat 38
Dat is pas uit verhouding
)
Dat is je bouw nu eenmaal: je bovenbenen hebben de aanleg om zwaarder te zijn dan de rest van je lichaam. Iemand met meer vetmassa kan gaan verbranden om in diezelfde verhouding te gaan afslanken. Maar als je al slank bent valt er inderdaad niet meer af te vallen.

Focussed schreef:StillAngel schreef:Waarom wil je perse nóg strakker zijn?
Omdat ik heel mooi strak ben geweest maar sinds mijn Pfeiffer heel erg ben teruggevallen in spiermassa.
Net zoals bij een paard, als die een blessure heeft gehad wil je hem toch ook weer mooi in de spiermassa hebben zitten als je weer op mag bouwen?
Ik ga ook nog even zoeken op Youtube en Google! Zoek vnl naar oefeningen voor de spieren aan de zij- en achterkant. De voorkant is al aardig gespierd door het vele fietsen en wandelen maar dat vind ik persoonlijk minder mooi dan gespierde zijkant/achterkant.
Focussed schreef:Mireille
Dat dacht ik al, dat ik wss de scheve verhouding niet recht kan trekken zonder het vet te verbranden. Maar goed, strak en groot is altijd nog beter dan flubberig en groot haha.
Waarschijnlijk zit je dan ook iets beter in je vel over je bovenbenen, als je wat gaat trainen. Trainen doet mentaal ook veel. 
StillAngel schreef:Is dit een topic om mij jaloers te maken? Jemig ik zou ontzettend blij zijn met jou lichaam!

Ik ben niet zo slank als jij bent. Maar ook zeker niet 'dik'. Gewoon maatje 36. Als ik mijn benen ga trainen, door wandelen, paardrijden enz enz worden ze juist breder. Ze zijn ook niet 'flubberig' dat is juist het hele probleem. Ik heb gewoon veel spierontwikkeling in mijn benen. Ik ben zelf wat kleiner en wordt dus steeds wanneer ik wil trainen en afvallen breder dan dat ik slanker wordt. Heel frustrerend. Dus wat ik eigenlijk wil zeggen, aan je bouw doe je niet zoveel. En dat je dun bent als je op je rug ligt en dat je ribben en heupbotten uitsteken hebben heel veel meiden. Dat komt gewoon omdat je op je rug ligt. Dat heb ik ook. Maar als ik sta heb ik wel gewoon buik. Je moet je dus niet druk maken dat je te dun of te verkeerde bovenbenen hebt. Want dat zie jij alleen maar
Maar je kunt natuurlijk altijd die genoemde oefeningen gebruiken als je je daar beter bij voelt
Cynn_x schreef:StillAngel schreef:Is dit een topic om mij jaloers te maken? Jemig ik zou ontzettend blij zijn met jou lichaam!
Ik wilde hetzelfde zeggen
EDIT: Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een raar topic, sorry.
Meid, je bent hartstikke slank en mooi, er zouden echt super veel meiden wel met jou willen ruilen. En dan ga je klagen over zoiets kleins? Hoe pérfect moet je tegenwoordig wel niet wezen dan, vraag ik me af.. Ik ken veel meiden om me heen die écht in hun maag zitten met hun lichaam, en dan zet je zoiets neer. Ik vind dat een beetje bang makerij voor hun. En dan vind ik de media in het algemeen al erg..
Het spijt me, maar echt.. wees BLIJ.
suus_romy schreef:Hoelang ben je al herstellende van pfeiffer?
JPS: dat is zeker waar! Ik heb dit toen ook behoorlijk ondervonden, al vond ik mijn benen toen een stuk mooier toen ik niets deed haha. Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.