Die kapper doet ook alleen knippen, niet verven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EngeltjeS schreef:Marloes schreef:Ik heb geen verstand van haar laten verven, maar het lijkt me dat het wel wat langer moet blijven zitten toch?
ja lijkt mij ook. Zou dit een spoeling zijn geweest dan?
pfff... zal ik de kapper maar bellen? Voor uitleg?
owja regio gelderland( barnveld)
)

Brainless schreef:eenitraM schreef:Absurt die prijzen.
Ik moest voor alleen knippen 39 euro betalen. Het model was alleen punten en de pony bijknippen. Aburt die prijzen
Maar puntjes knippen is (bijna) net zoveel werk als een compleet nieuw kapsel.
Je moet toch al het haar knippen. Of er maar 1cm of 10cm af moet, maakt niet uit qua tijd.
Storm schreef:Eenitra, vergeet niet dat kappers ook veel bijscholing nodig hebben en veel trainingen volgen. Die zijn vaak erg duur.
Ook zijn er kapsalons waar je betaald voor de kapper waar je door wordt geknipt. Hoe langer de kapper in dienst is, hoe meer je betaald. Je betaald dus voor de ervaring van de kapper.
jeeeetje!
zou ze weglopen, en toen zei ik al: en die kant dan? )
maar dit vond ik echt enorm duur. eenitraM schreef:Storm schreef:Eenitra, vergeet niet dat kappers ook veel bijscholing nodig hebben en veel trainingen volgen. Die zijn vaak erg duur.
Ook zijn er kapsalons waar je betaald voor de kapper waar je door wordt geknipt. Hoe langer de kapper in dienst is, hoe meer je betaald. Je betaald dus voor de ervaring van de kapper.
Wat ik van mijn vriendin hoor: Trainingen worden betaald door de instelling en in sommige gevallen door de kapperszaak zelf.
Ik werd trouwens geknipt door een jong meisje van 20 jaar.. Daar kán het gewoon niet aan liggen.
furious schreef:@ eenitraM: ik vind dat ook wel een erg hoog bedrag. Als ik zo in dit topic lees kan je bij brainwash onderhand je haar laten knippen en verven voor dat bedrag!