Erg aan het hoesten ..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Re: Erg aan het hoesten ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:15

Ik gebruik bij vastzittende hoest altijd de Bisolvon bruistabletten in combinatie met een of ander hoestdrankje. Binnen 2 dagen is je vastzittend hoestje een geweldig slijmerig hoestje (ok of je daaar nou zo blij van moet worden is een tweede, maar het is in ieder geval beter dan een vastzittende).

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:17

Ik zou niet zomaar dingen gaan combineren...en je slijm kan beter loszitten,dan vast in je longen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:18

Ja dat bedoel ik ook. Maar ik vind al die loskomende rochels nou niet bepaald charmant ofzo...
Die bruistabletten mag je maar één keer per dag.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 19:31

2005 schreef:
Focussed schreef:
Ik heb sinds een week verschrikkelijke last van een kriebelhoest!
Hoest de hele dag, kan nauwelijks normaal praten omdat ik steeds moet hoesten en kan 's nachts niet slapen.

Ik neem idd Natterman met codeïne of een hoestdrank met noscapine (dat werkt bij mij nog beter tegen de hoestprikkel) voor het slapengaan. Overdag probeer ik het zoveel mogelijk te negeren.

Is dat die rode versie van Natterman? Extra sterk ofzoiets? Die had ik vroeger namelijk ook altijd, maar ik kan hem niet meer vinden. Ik zag dat ik vlakbij jou woon, dus waar haal jij hem :D . Ik stik momenteel zowat van het hoesten, word er helemaal gek van. Kan niet eens normaal iemand bellen of een gesprek voeren.

Ja de rode versie! Bronchicum extra sterk oid heet ie. Ik heb ´m gisteren gekocht in Hoofddorp, maar in Wilnis en Uithoorn heb ik ze ook nog zien staan.

Elegance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:05

Ik ben op dit moment ook heel erg aan het hoesten, en wat bij mij wel helpt is thee met wat honing erin, dat verzacht de keel wel een beetje. :)