Ben heul tevreden over mn lijf maar buik mag best wat strakker... Punt is alleen dak een takkehekel heb aan de sportschool (voel me nooit op mn gemak, altijd t idee dak word aangestaard, en daarbij ontbreekt t me aan motivatie om regelmatig te gaan
), geen geld over heb (waardoor zumba enz enz al afvallen, die klasjes zijn DUUUUR) en elke avond 50 sit-ups me te saai zijn om lang uit te houden
Ik eet overigens vrij gezond, hoewel ik wel gewoon eet waar ik zin in heb... Enige wat ik evt kan aanpassen is iets minder vaak een kroketje @ work (werk in een kantine) en iets vaker een normaal broodje, maar geloof dat die love-handles dan evengoed nog niet gaan verdwijnen 
Dus als iemand een idee heeft om thuis op een leuke manier een strakke buik te krijgen dan hoor ik dat graag

Maar zumba via youtube is wel een goeie idd
Joggen is gewoon niet mijn ding... Heb sowieso ook niet de beste pootjes maar ontbreekt me vooral aan discipline om met rotweer de deur uit te stappen om een rondje te rennen
en ik merk dat ik me ook minder aantrek van de extra kilo's... maar wel strakker in mijn vel wil zitten. voor mij is het de enige optie om weer naar de sportschool te gaan! (deed ik voor die 2 maanden 3x per week fanatiek!)
. Het is natuurlijk niet extreem, geen bang
, maar mooi langgelijnd slank wordt ik er niet van. Ik ben ook altijd al wel sterker geweest dan de gemiddelde vrouw (hoewel ik qua sport vroeger enkel heb paardgereden, zelfs dat niet héél erg intensief). Als klasgenoten tijdens de lessen lichamelijke opvoeding bijvoorbeeld amper 2keer konden pompen (of zichzelf zelfs niet één keer van de grond konden opdrukken), dan deed ik relatief vlot een reeksje van 20opdrukkingen. Op mijn 13de won ik met wat deftige inspanning ook met armworstelen van mijn vader en oom
Als ik hem uit het weiland haal, maar als ik dan vooraan de wei ben stort ik half dood neer!