Permanent

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Re: Permanent

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 00:22

Ik begin er zelf nooit aan. :n

Als ik naar mijn moeder kijk..

Vroeger permanent gehad, en nu is ze zichtbaar kaal aan 't worden.
Een stuk vrouwelijkheid weg, en het komt echt door haar permanent. :j
Een 'worst case scenario' voor een vrouw, geloof me..

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 00:47

ik zit ook al een tijdje te twijfelen, maar je hoort zo veel verschillende verhalen dat ik me er liever niet aan waag.

qwasie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 02:47

BSensation schreef:
Ik maak zelf best vaak krullen omdat het er net wat leuker uitziet als stijl haar. Vaak met krultang en vaak ook zelf met mouse, defuser en mn handen + hoop haarlak. Ziet er ook altijd leuk uit.

Ben echt aan het twijfelen. Hoe duur kost het bij jullie kappers?
Ga van de week eens even informeren over hoe en wat...

bij ons kost t voor kort haar al rond de 60 euro, maar wij zijn 1 van de duurdere hier in de regio.

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 08:16

ik heb het ook pas laten doen. Ik wou dat ik het niet gedaan had. Ik heb alsnog veel werk om het leuk in model te brengen, dan moet ik echt veel spul erin doen om het dat schaapachtige weg te krijgen. Maar waar ik me het meeste aan irriteer is dat het mijn haar er echt kapot van is gegaan. Ik ben 1 maand later naar de kapper gegaan om de 'dode puntjes' eraf te halen en dat was bijna 4 cm!! Maar dat is nu een maand geleden en het is zo slecht mijn haar, dat ik onderhand de neiging krijg om het weer helemaal af te knippen! GRRRR, nooit meer!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 10:20

Ik laat mijn haar ook regelmatig permanenten. Ik denk nu al zeker 2 jaar achter elkaar en dan zowiezo iedere 3 a 4 maanden opnieuw, omdat ik er een hekel aan heb als het bovenaan uitgroei gaat vertonen :D. Merk nu wel dat mijn haar slechter word, permanent pakt niet zo goed meer en komt er meer uit als kroeshaar, dan de mooie krullen die ik eerst had. Advies van de kapster was dus ook om het er helemaal uit te laten groeien en in de tussentijd niet al teveel met mijn haar te doen, zodat het kan bekomen!

Vind mezelf met krullen ook een stuk vlotter, maar met een beetje mouse krijg ik er opzich wel genoeg volume in. Op gewone dagen doe ik er van die olie-spray in van de drogist. Handen er een keertje doorheen woelen en het zit goed voor een day-at-home :)

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 10:24

Ik heb ook permanent gehad en het was waardeloos! moest en kilo's haarlak, mouse en gel spul in doen voor er een keer krullen in bleven zitten, alleen was dan mn haar wel knoerdhard! Na een tijdje ben je het helemaal zat die krullen maar t blijft er in zitten dus je moet net zo lang wachten tot het er uitgegroeid is, en mn haar was helemaal dood en net stro.. ik doe t nooooit meer :n

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 10:42

Eleionomae schreef:
Phylos schreef:
Zelf heb ik 3x permanent gehad. 1x bij de kapper (zat er een half jaar in ongeveer) 2e en 3e keer door mijn oma laten doen. Dit bleef super lang zitten (ongeveer een jaar en dan nog kon je het duidelijk zien)
Ik denk dat het heel erg ligt aan je haar hoe het pakt en hoe het gaat vallen. Als je het eens wil proberen, waarom niet. Na een paar weken zakt het sowieso wel iets uit mocht je het te schaapachtig vinden.
Hierbij een foto van mijn haar toen mijn oma voor de 2e keer permanent had gezet bij mij. Hier zat het er ongeveer een maand in denk ik

http://94.100.116.105/445350001-4454000 ... _CFtG.jpeg

Ik vond het zelf wel erg leuk staan bij mezelf. Iets vlotter dan stijl haar zoals ik nu weer heb. (1,5 jaar geen permanent meer)
Zit er aan te denken om binnenkort toch weer permanent te laten zetten. Nu kan ik echt niks met mijn haar, heb het alleen maar in een staart of knip. Bij mijn kapper kost het ook niet zo veel, 25 euro incl knippen.

25 euro maar? Naar welke kapper ga jij? :+ ik betaal hier 70 inclusief knippen en dat is de goedkoopste bij mij in de buurt

Iemand die overdag in een salon werkt en in de avonduren thuis een salon heeft en daar voor lage prijzen knipt verft en permanent, ideaal

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 10:49

Goh ik wilde het bij mijn zusjes kapsalon laten doen, daar zou ik meer dan 120,- kwijt zijn :=
Maar dat is wel een van de betere hier in de omgeving dus ik zit nog in dubio.

Phylos, die krul die jij daar op je foto heb die wil ik verwezelijken met een permanent. Dus wanneer heeft je oma tijd? :=

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 18:58

Heb ongeveer 3,5 jaar geleden ook permanent gehad en no way dat ik het er nog een keer in laat zetten. Heb het laten doen bij de kapsalon, maar na ongeveer een maand was er bijna niks meer van te zien, tenzij ik mijn haar nat maakte maar dat zag er ook niet mooi uit. Vervolgens moest ik om de 3 weken na de kapper omdat mijn haar zo verschrikkelijk uitdroogde en constant dode punten kreeg. Ik verzorg mijn haar goed, met goede producten o.a. biosilk en l'oreral professionel, dus lijkt me dat het daar niet aan ligt. Nu eindelijk is het permanent er helemaal uitgegroeid en heb ik weer enigzins lengte (tot ongeveer bh bandje). Het heeft me trouwens 90,- euro gekost. Heb vanwege de dode punten en omdat ik graag lang haar wilde, extensions laten zetten en dat bevalt wel echt super :). Maargoed, misschien heb je een ander type haar en bevalt het je super! Maar zou er echt goed over na denken. Heb er zelf maar heel kort plezier van gehad en vervolgens is mijn haar erg beschadigd.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:49

LynnDenise schreef:
Goh ik wilde het bij mijn zusjes kapsalon laten doen, daar zou ik meer dan 120,- kwijt zijn :=
Maar dat is wel een van de betere hier in de omgeving dus ik zit nog in dubio.

Phylos, die krul die jij daar op je foto heb die wil ik verwezelijken met een permanent. Dus wanneer heeft je oma tijd? :=

Haha mijn oma heeft altijd tijd :P
Vond het zelf ook mooier als mijn oma permanent had gezet dan bij de kapper. En zo'n pakje kost in de winkel maar 12 euro ofzo, echt heel goedkoop dus.