Als ik naar mijn moeder kijk..
Vroeger permanent gehad, en nu is ze zichtbaar kaal aan 't worden.
Een stuk vrouwelijkheid weg, en het komt echt door haar permanent.

Een 'worst case scenario' voor een vrouw, geloof me..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BSensation schreef:Ik maak zelf best vaak krullen omdat het er net wat leuker uitziet als stijl haar. Vaak met krultang en vaak ook zelf met mouse, defuser en mn handen + hoop haarlak. Ziet er ook altijd leuk uit.
Ben echt aan het twijfelen. Hoe duur kost het bij jullie kappers?
Ga van de week eens even informeren over hoe en wat...
. Merk nu wel dat mijn haar slechter word, permanent pakt niet zo goed meer en komt er meer uit als kroeshaar, dan de mooie krullen die ik eerst had. Advies van de kapster was dus ook om het er helemaal uit te laten groeien en in de tussentijd niet al teveel met mijn haar te doen, zodat het kan bekomen!
Eleionomae schreef:Phylos schreef:Zelf heb ik 3x permanent gehad. 1x bij de kapper (zat er een half jaar in ongeveer) 2e en 3e keer door mijn oma laten doen. Dit bleef super lang zitten (ongeveer een jaar en dan nog kon je het duidelijk zien)
Ik denk dat het heel erg ligt aan je haar hoe het pakt en hoe het gaat vallen. Als je het eens wil proberen, waarom niet. Na een paar weken zakt het sowieso wel iets uit mocht je het te schaapachtig vinden.
Hierbij een foto van mijn haar toen mijn oma voor de 2e keer permanent had gezet bij mij. Hier zat het er ongeveer een maand in denk ik
http://94.100.116.105/445350001-4454000 ... _CFtG.jpeg
Ik vond het zelf wel erg leuk staan bij mezelf. Iets vlotter dan stijl haar zoals ik nu weer heb. (1,5 jaar geen permanent meer)
Zit er aan te denken om binnenkort toch weer permanent te laten zetten. Nu kan ik echt niks met mijn haar, heb het alleen maar in een staart of knip. Bij mijn kapper kost het ook niet zo veel, 25 euro incl knippen.
25 euro maar? Naar welke kapper ga jij?ik betaal hier 70 inclusief knippen en dat is de goedkoopste bij mij in de buurt

. Maargoed, misschien heb je een ander type haar en bevalt het je super! Maar zou er echt goed over na denken. Heb er zelf maar heel kort plezier van gehad en vervolgens is mijn haar erg beschadigd. LynnDenise schreef:Goh ik wilde het bij mijn zusjes kapsalon laten doen, daar zou ik meer dan 120,- kwijt zijn
Maar dat is wel een van de betere hier in de omgeving dus ik zit nog in dubio.
Phylos, die krul die jij daar op je foto heb die wil ik verwezelijken met een permanent. Dus wanneer heeft je oma tijd?