Iemand hier bekend met het volgende:
2 jaar geleden was ik alsmaar moe beroerd keelontsteking enz, uitslag van bloedprikken op pfeiffer: 2 van de 3 markers positief(dus pfeiffer)
Nu weer ziek moe opgezette keel en non stop grieperig en alleen maar willen slapen, bloed laten prikken nu zijn alle 3 de markers positief en weer de diagnose pfeiffer en rust nemen.
Ik ben er zoooo klaar mee!
Dacht dat je het maar 1x kon krijgen, maar dat zit dus toch net ff anders.
Ben er voor mn gevoel dit keer wel sneller bij, voel me sinds eind vorigjaar moe vorig keer was ik al maanden beroerd en alsmaar keelontsteking en antibiotica en maar doorgaan op redbull&ibuprofen tot ik niet meer kon en toen weken op bed heb gelegen en niets kon.
Duurde een eeuwigheid voor ik er toen echt vanaf was, sterker nog ik voel me pas sinds afgelopen zomer weer fit & mezelf!
En dan nu dus wéér die ellende, ben er eigenlijk wel klaar mee.
Heb er ook nog bloedarmoede bij dus echt een slappe vaatdoek op t moment..en zo'n dikke klieren in mn keel dat ik er oorpijn van krijg omdat ze van binnen overal tegen aan drukken en een stijve nek, en overal spierpijn, bah wat is het toch ook een rotgevoel.
Ben nog nét niet zo moe als 2 jaar geleden gelukkig, toen kon ik de dekens niet eens van me afslaan of moest ik halverwege de trap ff gaan zitten omdat ik niet verder kon met traplopen(en dan in slaap vallen tijdens het uitrusten op de trap

)
Nu vooral moe, lamlendig, beetje koorts en pijnlijke keel en zoooo chagie omdat ik de uitslag net heb gekregen