Knie probleem, iemand hier last van?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:16

anneliesdj schreef:
Cchanny schreef:
Als je het niet vertrouwd, kan je natuurlijk ook na 5 uur naar de EHBO of huisartsen post gaan hoor ;)

Sorry maar dat vind ik niet netjes.
Die mensen zitten daar voor noodgevallen en dan kom jij hun tijd verdoen met je knie waar je al weken mee loopt maar het lef niet hebt om tegen je eigen HA te zeggen dat je doorgestuurd wilt worden?
Als je het niet eens bent met de behandeling van je eigen HA moet je dat gewoon tegen hem zeggen, stuurt hij je direkt door, maakt hem niet uit hoor.

TS; is je knie ook dik(er)? En zijn er al foto's gemaakt?

Nou als je bent gevallen, je knie schijf is er voor de 2e ker naast, waarvoor je bij de eerste keer 6 weken in het gips had gezeten. (toen ook al de huisarts gebeld en die had alleen gezegt, zwachtel het maar in. Hij vond het niet nodig om langs te komen. 's avondsn aar de huisartsenpost gegaan, bleek toen dat me banden gescheurd waren.
Toen de 2e keer, vond hij het niet nodig om langs te komen, met het zelfde advies. Zwachtelen. Dan word je toch wel een beetje gek ;) 2 dagen later was knie nog steeds dik en pijnlijk + blauw. Naar de huisartsen post gegaan, bleek: Pees in mn knie ontstoken.
En zo heb ik nog wel wat gevalletjes met mijn huisarts. Waardoor ik hem niet meer gelooft ;) Vandaar dat ik dan sneller naar de huisartsen post ga.
(lees: verhaal eventjes in het kort verteld.)

anneliesdj

Re: Knie probleem, iemand hier last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 02:12

Je kunt dan toch ook gewoon je huisarts bellen en zeggen dat je langs wilt komen? Als jij zegt je zorgen te maken mag een HA je niet weigeren, heb je je HA zelf aan de lijn gehad of de assistente?
Als je zulke problemen hebt met je HA kun je beter een ander zoeken, ik vind het raar dat je daarmee onnodig de artsen op de HA-post gaat bezig houden, die zijn er echt voor spoedgevallen, niet voor second opinions.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 02:14

spOttiee schreef:
Bedankt voor de reactie's! Nee mijn knie was in het begin wel dikker maar in de loop van de week werd het al minder en was het zo goed als weg, er zijn nog geen foto's gemaakt, maar dat zal ik wel gaan voorstellen. Afspraak voor een andere arts staat voor deze week, dus ik hoop dat er wat uitkomt. :)

Dan zijn het waarschijnlijk niet je banden, dan blijft het weken of zelfs maanden dik en blauw.
Is het niet 'gewoon' een kneuzing? Kan ook erg pijnlijk zijn en lang duren, kan genezen lijken maar met bepaalde belasting weer opspelen.