anneliesdj schreef:Cchanny schreef:Als je het niet vertrouwd, kan je natuurlijk ook na 5 uur naar de EHBO of huisartsen post gaan hoor
Sorry maar dat vind ik niet netjes.
Die mensen zitten daar voor noodgevallen en dan kom jij hun tijd verdoen met je knie waar je al weken mee loopt maar het lef niet hebt om tegen je eigen HA te zeggen dat je doorgestuurd wilt worden?
Als je het niet eens bent met de behandeling van je eigen HA moet je dat gewoon tegen hem zeggen, stuurt hij je direkt door, maakt hem niet uit hoor.
TS; is je knie ook dik(er)? En zijn er al foto's gemaakt?
Nou als je bent gevallen, je knie schijf is er voor de 2e ker naast, waarvoor je bij de eerste keer 6 weken in het gips had gezeten. (toen ook al de huisarts gebeld en die had alleen gezegt, zwachtel het maar in. Hij vond het niet nodig om langs te komen. 's avondsn aar de huisartsenpost gegaan, bleek toen dat me banden gescheurd waren.
Toen de 2e keer, vond hij het niet nodig om langs te komen, met het zelfde advies. Zwachtelen. Dan word je toch wel een beetje gek
2 dagen later was knie nog steeds dik en pijnlijk + blauw. Naar de huisartsen post gegaan, bleek: Pees in mn knie ontstoken.En zo heb ik nog wel wat gevalletjes met mijn huisarts. Waardoor ik hem niet meer gelooft
Vandaar dat ik dan sneller naar de huisartsen post ga. (lees: verhaal eventjes in het kort verteld.)