bakkabouter schreef:Wat jij moet doen, is de tijd tot ze terug zijn zo aangenaam mogelijk maken.
Wil je een potje janken? Gewoon doen! Het lucht zo enorm op, elke vrouw weet dat. Maar doe het dan wel in stijl
Op de bank, fleece dekentje, warmwaterkruikje, leuke film, warme chocolademelk, zak chips, de telefoon vlak naast je zodat je iemand kan bellen als je het wat moeilijk krijgt, ... je snapt het wel
En de rest van de tijd, probeer je zo goed als kan te amuseren met de tips die hierboven staan. Prop je dagen vol met leuke dingen, en als het even wat minder gaat, sta jezelf dan ook toe om je even te laten gaan op hierboven beschreven manier.
Een week is niet ongelooflijk lang, en ik weet zeker dat je creatief genoeg bent om jezelf een maand bezig te houden
succes!
Dankjewel!

Is ook zo, en nog letterlijk met dat fleecedekentje en die zak chips erbij ook!
Gewoon een potje janken, krijsen, alles en vervolgens met traanoogjes aan de chips en op bokt kijken..
Zit dan dus niet op de bank, maar op bed met een klein fleecedekentje en mijn gewone deken aan de kant geschoven..
Meer tips zijn altijd welkom, in ieder geval weet ik zeker dat ik hiermee deze week moet kunnen doorkomen..
Alles aan afleiding wat er nog bij zal komen is mooi meegenomen.. schiet me net tebinnen dat ik ook nog avonden extra moet werken omdat ik dat wilde als afleiding (moet dus nog even mijn agenda controleren ook!) en hoop echt dat deze week snel voorbij zal gaan..