Dapper dat je dat allemaal tegelijk durft te doen.Wat het afvallen betreft.. Ik denk dat je zeker heel dicht in de buurt van je doel kan komen. Ik ben jaren geleden ook aan de slag gegaan met afvallen. Ik at best veel, maar gezond en ging 5 tot 6 dagen naar de sportschool. In het begin om de dag (voor een week of 3) daarna bijna elke dag. Ik viel in 3 maanden 15 kilo af en ja, dat was blijvend! Waar ik het schip mee in ga, is als ik stop met ontbijten. Dan zitten de kilo's er in no time weer aan. Ik denk dus dat het zeker mogelijk is. Of je het allemaal tegelijk kunt... tja, dat weet ik niet. Ik vond dat heel erg moeilijk. Als je het wel kunt, dikke pluim! Ik weet wel van mezelf, dat als ik al veel afgevallen ben, en ik stop dan met roken, dat het gesnoep echt minder is dan als ik nog niet afgevallen ben. Het voelt dan gewoon zo zonde om weer te gaan snoepen en eten als vervanging van de peuk.. Ik lette beter op in elk geval, met wat ik in mijn mond stopte als ik als slank was, dan daarvoor.
Hoe dan ook, ik wil je heel veel succes wensen met je goede voornemens en ik hoop echt dat het je gaat lukken!!!