Stoppen met roken,dieeten én sporten,tegelijk! Wie doet mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:23

Zo wildgirl.. Je hebt wilde plannen zo te horen.. :D Dapper dat je dat allemaal tegelijk durft te doen.

Wat het afvallen betreft.. Ik denk dat je zeker heel dicht in de buurt van je doel kan komen. Ik ben jaren geleden ook aan de slag gegaan met afvallen. Ik at best veel, maar gezond en ging 5 tot 6 dagen naar de sportschool. In het begin om de dag (voor een week of 3) daarna bijna elke dag. Ik viel in 3 maanden 15 kilo af en ja, dat was blijvend! Waar ik het schip mee in ga, is als ik stop met ontbijten. Dan zitten de kilo's er in no time weer aan. Ik denk dus dat het zeker mogelijk is. Of je het allemaal tegelijk kunt... tja, dat weet ik niet. Ik vond dat heel erg moeilijk. Als je het wel kunt, dikke pluim! Ik weet wel van mezelf, dat als ik al veel afgevallen ben, en ik stop dan met roken, dat het gesnoep echt minder is dan als ik nog niet afgevallen ben. Het voelt dan gewoon zo zonde om weer te gaan snoepen en eten als vervanging van de peuk.. Ik lette beter op in elk geval, met wat ik in mijn mond stopte als ik als slank was, dan daarvoor.

Hoe dan ook, ik wil je heel veel succes wensen met je goede voornemens en ik hoop echt dat het je gaat lukken!!!

Jaimyliefje

Re: Stoppen met roken,dieeten én sporten,tegelijk! Wie doet mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:33

Hmmz, stoppen met roken hoeft van mij niet denk ik. Ik doe er toch niet zoveel, ik vind het heerlijk maar heb zo mn fases.
Sporten en afvallen daarentegen, wel!
Mijn streven is 10 kilo eraf, en dan wel blijvend! (op dit moment zit ik steeds in een gewicht tussen de 60 en 65 kg, ik wil naar tussen de 50 en 55 kg wat mijn gezonde gewicht is eigenlijk) Ik spring steeds een gat in de lucht als ik weer enkele kilo's kwijt ben, maar die komen er ook zo weer bij. Ik vind het echt deprimerend dat ik ze er maar niet blijvend afkrijg omdat ik nogal verslaafd ben aan eten. Daardoor ben ik in een jaar tijd van een beetje een dikkie naar een lijf vol striae gegaan... Dus het moet er nu echt af! En die maag van mij moet krimpen zodat ik sneller vol zit!
Maar, hoe pak je dat aan?