Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Richtje schreef:Maar een vriendinnetje van mij had het ook heel erg. Ik heb haar een tijd dagelijks wakker gebeld en dan aan de praat gehouden tot ik hoorde dat ze uit bed was. Na 5 of 10 minuten belde ik dan weer om te controleren of ze niet weer terug naar bed gegaan was.
Ben jij mijn vriendin???
Maar telefoon in de HK werkte perfect! Heerlijk, gewoon bijna nooit meer te laat s morgens!
zoals eentje met wieltjes, die moet je eerst nog maar eens te pakken krijgen 

) af schiet, deze stopt pas als je dat ding er weer in stopt 
Ir111 schreef:Richtje schreef:Maar een vriendinnetje van mij had het ook heel erg. Ik heb haar een tijd dagelijks wakker gebeld en dan aan de praat gehouden tot ik hoorde dat ze uit bed was. Na 5 of 10 minuten belde ik dan weer om te controleren of ze niet weer terug naar bed gegaan was.Ben jij mijn vriendin???
Dit heeft een vriendin van me namelijk ook een tijd gedaan, GE-WEL-DIG!!! Moest ik wel de telefoon in de huiskamer leggen anders lagen we rustig een uur te l*llen terwijl we allebei nog in bed lagen.Maar telefoon in de HK werkte perfect! Heerlijk, gewoon bijna nooit meer te laat s morgens!

Maar met iemand praten werkt goed.
Ir111 schreef:Knoffer schreef:Ik heb ook al vaak genoeg gedacht aan andere opstaansystemen [...] je bed wordt rechtop gezet tot een zit (of bijna sta) houding en de muziek gaat aan met hyperactieve muziek.Ik mis alleen nog de automatisch trap onder je kont als je zo goed als rechtop staat, 'd'r uit kreng
'!
alleen dan zit je wel met een hard stuk in je matras
Mss een klap in je gezicht dan, dat is nog wel te realiseren