Niet kunnen opstaan!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 01:33

Ik heb er ook last van, eigenlijk alleen als er iets is wat ik echt bizar graag wil dan weet ik meestal wel wakker te worden. (ook niet altijd).

Ik zet meestal ruim 5 wekkers, en slaap er nog doorheen..
Of als ze afgaan druk ik ze in mijn slaap uit.
x

Niobe

Re: Niet kunnen opstaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 01:35

Hier nog eentje.. Ik slaap ook door wekkers heen, of ik druk 60 keer in mijn slaap op snooze. Regelmatig droom ik dan ook over het wekkergeluidje en dat is dan iets totaal anders dan een wekker en dus ja, dan slaap ik er ook weer doorheen.
Best lastig. Als ik gebeld word, zet ik mijn telefoon ook in mijn slaap uit, hetzelfde met ontvangen van smsjes, dus mis ik ook nog weleens smsjes van mensen :')

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 09:11

Ik herken het probleem nu in de winter wel, maar ik kan mezelf nog redden tot nu toe met genoeg verantwoordelijkheidsgevoel voor wat ik moet gaan doen :)

Maar een vriendinnetje van mij had het ook heel erg. Ik heb haar een tijd dagelijks wakker gebeld en dan aan de praat gehouden tot ik hoorde dat ze uit bed was. Na 5 of 10 minuten belde ik dan weer om te controleren of ze niet weer terug naar bed gegaan was.
Bij een ander vriendinnetje (die kon wel uit bed komen maar drukte de wekker uit zonder bewust te zijn van de wekker) heb ik ook elke ochtend gebeld een tijdje. Tot haar ritme veranderd was en het dus niet meer nodig was :)

Dus vraag een vriendin om op de juiste tijd te bellen een tijdje!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 10:37

Richtje schreef:
Maar een vriendinnetje van mij had het ook heel erg. Ik heb haar een tijd dagelijks wakker gebeld en dan aan de praat gehouden tot ik hoorde dat ze uit bed was. Na 5 of 10 minuten belde ik dan weer om te controleren of ze niet weer terug naar bed gegaan was.

:oo Ben jij mijn vriendin???

Dit heeft een vriendin van me namelijk ook een tijd gedaan, GE-WEL-DIG!!! Moest ik wel de telefoon in de huiskamer leggen anders lagen we rustig een uur te l*llen terwijl we allebei nog in bed lagen. :') Maar telefoon in de HK werkte perfect! Heerlijk, gewoon bijna nooit meer te laat s morgens! :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 01:34

Er zijn tegenwoordig echt geweldige wekkers hiervoor te krijgen :') zoals eentje met wieltjes, die moet je eerst nog maar eens te pakken krijgen :P

of met 3 puzzelstukjes, die vliegen eraf als hij af gaat. De wekker stopt pas als je alle drie de stukjes op de juiste manier erin doet :P

of eentje die een vliegertje van plastic (weet niet hoe ik t moet noemen :') ) af schiet, deze stopt pas als je dat ding er weer in stopt :P

er is een site van, maar zit op mn telefoon dus kan m niet plaatsen.

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 01:41

Ir111 schreef:
Richtje schreef:

:oo Ben jij mijn vriendin???

Dit heeft een vriendin van me namelijk ook een tijd gedaan, GE-WEL-DIG!!! Moest ik wel de telefoon in de huiskamer leggen anders lagen we rustig een uur te l*llen terwijl we allebei nog in bed lagen. :') Maar telefoon in de HK werkte perfect! Heerlijk, gewoon bijna nooit meer te laat s morgens! :D

Heb ik ook een tijd gedaan. Ik moet een uur eerder op dan zij ivm bus. Als ik eenmaal lekker warm in de bus zit dan bel ik haar op, werkt perfect!
Ook een tip, ga met het openbaar vervoer naar waar je heen moet, dan kan je het niet maken om 5 minuutjes later de deur uit te gaan want dan ben je gewoon te laat.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 01:45

Veel te herkenbaar. En niet eens bij mij zelf, maar bij vriendlief.
Dus maakt niet uit wat voor dienst ik heb, ik moet hem altijd wakker maken.
Ik wordt ook gewoon van het eerste piepje wakker en meneer maar door knorren hahahah

malo_kozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 02:19

Je moet heel veel aan plassen denken! Dat is bij mij de enigste manier om mij uit bed te krijgen! Dan gaat de wekker en dan gooi ik die alweer door de kamer heen en dan zegt mijn vriend "moet je niet heel erg nodig plassen" en dan denk ik oja, dat moet ik inderdaad en dan sta ik op.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 18:02

Naar de wc gaan (echt moeten) en gebeld worden werkt ook goed idd! Mits je niet door de telefoon heen slaapt :D Maar met iemand praten werkt goed.

Had vroeger ook nog weleens als m'n moeder me uit bed haalde en bijv. vroeg hoe laat ik was gaan slapen of wat ik wilde ontbijten, dat ik compleet onlogische antwoorden gaf en me dat vaak later ook niet meer kon herinneren. Zo heb ik eens gezegd dat ik Mario Party op brood wilde >;) :Y)

Ir111 schreef:
Knoffer schreef:
Ik heb ook al vaak genoeg gedacht aan andere opstaansystemen [...] je bed wordt rechtop gezet tot een zit (of bijna sta) houding en de muziek gaat aan met hyperactieve muziek.

_O- Ik mis alleen nog de automatisch trap onder je kont als je zo goed als rechtop staat, 'd'r uit kreng >;) '! :')

:D alleen dan zit je wel met een hard stuk in je matras :P Mss een klap in je gezicht dan, dat is nog wel te realiseren :D