God, geef mij wenkbrauwen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 17:29

Ik denk dat voor jou het beste is gewoon niet meer te epileren, tot alles weer is aangegroeid.
Als het zo ver is, dan echt alleen de uiteindes te epileren en nog zo min mogelijk.

Jij epileert in een veel te dunne lijn, geen wonder dat je amper wenkbrauwen hebt..

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:01

Ikben nu 30 en teken ze pas 2 a 3 jaar. Het is gewoon oefenen. Nog steeds gaat het fout en moet ik ze er af poetsen ;) ggewoon scherpe punt houden :j Je kan zelf met make-up je eigen bocht bepalen ;) en vorm in krijgen.
Ik deed bij begin heel dun paar streepjes. Omdat ik het zo nep vond. Maar nu ik er aan gewend ben teken ik ze met dikkere lijnen. Maar let wel. := die foto was voor Dirty Dutch ( house feest) dus beetje over de top was het daar :))

Caye

Re: God, geef mij wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:03

Was dat voor mij dat epileren SHanna?
Ik epileer ze niet dun zo zijn me wenkbrauwen ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:06

Nee dat was voor TS, zij heeft zo te zien donkere wenkbrauwen en ook de lengte heeft ze prima, alleen ze epileert het zo te zien helemaal verkeerd..
Jij hebt hele lichte wenkbrauwen en ook erg kort..

Gelukkig heb ik niks te klagen met mijn wenkbrauwen, maar ik epileer ze ook amper ;)
Anders krijg ik het zelfde effect als TS vrees ik!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:07

Naja beter dan zo doorlopende wenkbrauw :o wolferine :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:09

Ik zou liever een doorlopende wenkbrauw hebben dan geen wenkbrauw hoor, doorlopend kan je nog betrekken bij je wenkbrauw om ze langer te maken. Hoeft niet veel te zijn, 1 mm kan het verschil al maken ;)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:18

Ik weet niet of je het doet ts, maar nooit bovenlangs epileren. Met een potloodje is het heel simpel om ongeveer 2 dezelfde wenkbbrauwen te creëren. Kwestie van oefenen en vooral niet te hard drukken. Lichtjes met het potlood over de haren en je ziet vanzelf resultaat.

Je hebt meer wenkbrauw dan ik trouwens!

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:20

Hier ook zo goed als wenkbrauwloos!
Ik ben lichtblond van mijzelf, en weinig lichaamsbehaaring. Een heel groot voordeel!
Maar had graag wat meer wenkbrauw en wimpers gehad.

Mijn wimpers zijn dun, en weinig in aantal. Gelukkig niet kort. Met een goede Mascara kom ik een heel eind.

Mijn wenkbrauwen zijn licht van kleur en ongelijk.
Naar mijn oog toe (onder je echte wenkbrauw) en bij mijn neusbrug groeien wel haartjes, deze ongewenste haartjes haal ik netjes weg.
Ik teken bij met een Rimmel Potlood, lichtste kleur (hazel). Zorgt voor een scherpe punt, gebruik een ijzere puntenslijper voor gewonen potloden.
Ik wil graag, dat het er wel een klein beetje natuurlijk uitziet, maar je blijft altijd zien, dat je het tekent.

Ik heb het ooit met permanente makeup laten doen, maar mijn huid pakte dit niet. En zit nu met restjes roodachtige pm makeup, en heb hier dan veel spijt van. Dit heeft met je hormoonhuishouding te maken, en kan in de loop der jaren veranderen, misschien probeer ik het ooit nog eens.

Oefenen oefenen oefenen!! En laat je wenkbrauwen eens helemaal groeien zonder te epileren, even doorzetten. Maar dan kun je goed zien wat de natuurlijke vorm is, deze natekenen in strakke lijnen en de rest epileren. En voortaan is het tekenen dan heel simpel, ja eigen haargroei volgen! Het is niet erg als het wat scheef of ongelijk is, zolang je je eigen vorm volgt! Als je het recht en gelijk zou maken, oogt het juist onnatuurljk.

Ik ga even foto zoeken!
Gevonden!

Ik heb bijna geen foto's zonder wenkbrauwen, hihi.
Dus op deze kun je het echt het beste zien.
Afbeelding

En hier 1 met wenkbrauwen
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Soraya85 op 24-12-10 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:22

Wenkbrauwpoeder + kwastje al eens geprobeerd? Vriendinnetje van mij is ècht bijna wenkbrauwloos en bij haar wordt het heel natuurlijk. Het is wel een investering van +/- 30 euro (ze koopt het bij de Douglas, ben het merk vergeten) maar het is het wel waard!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:31

Rukaro schreef:
Wenkbrauwpoeder + kwastje al eens geprobeerd? Vriendinnetje van mij is ècht bijna wenkbrauwloos en bij haar wordt het heel natuurlijk. Het is wel een investering van +/- 30 euro (ze koopt het bij de Douglas, ben het merk vergeten) maar het is het wel waard!

Anastacia? :)

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:35

Ja, dat zou zo maar eens kunnen!

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:38

Ik heb foto's in vorige post toegevoegd btw, ik vind dat poeder met een sjabloon helemaal niks! Niemand heeft zo;n perfecte wenkbrauw, dan vind ik het juist nep lijken.
Maar ja ieder zijn ding..

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 19:00

Ik epileer alleen die haartjes die gewoon letterlijk onder mijn wenkbrauwen groeien, omdat mijn nichtje me daar per ongeluk heeft geschoren :P verder epileer ik alleen de haartjes die helemaal rechtopstaan, en die krijg je ook met niks plat :|

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:04

Ik heb ze laten tatoeeren, ik heb ook niks.
Ik ben er nu superblij mee.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:12

Eshaa schreef:
Ik epileer alleen die haartjes die gewoon letterlijk onder mijn wenkbrauwen groeien, omdat mijn nichtje me daar per ongeluk heeft geschoren :P verder epileer ik alleen de haartjes die helemaal rechtopstaan, en die krijg je ook met niks plat :|

Perongeluk met een scheermesje bij je wenkbrauw? Brrr.... eng hoor. :x

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:21

Rukaro schreef:

Hebben ze bij de Etos ook wel, iets van 7 of 8 euro. Die heb ik zelf ook. :)

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 19:23

Het probleem is, hoe maak je van 2 verschillende wenkbrauwen dezelfde?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:24

ik heb ook nog wel een beetje wenkbrouw over, ik wou datik minder had en dat ik ze bij kon tekenen zoals ik wou! nee mijnes moet ik echt iedere dag bijhouden anders word ik net bert van bert en ernie :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:25

Eshaa schreef:

Niet. Iedereen heeft 2 verschillende wenkbrauwen. :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:27

Ik mis een halve wenkbrauw :=
Door een wax-ongevalletje op mijn 15e... alleen is dat dus nooit meer terug gegroeid _O-
Nu teken ik altijd het laatste stukje, moest sowieso al, aangezien het uiteinde van mijn wenkbrauw blond is... en de rest donker :')

Een meisje op stal heeft haar wenkbrauwen met een nieuwe techniek laten tatoeëren, dan lijken het net haartjes... erg mooi :j

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:29

Eshaa schreef:

Weetje, niemand heeft gelijke wenkbrauwen. Zijn ze precies hetzelfde, zou het heel onnatuurlijk lijken. De streepjes potlood die je bij veel meiden ziet vind ik foeilelijk. De perfect gevormde wenkbrauwen ook.. Ik kleur de haren van mijn wenkbrauwen en probeer ze op gelijke hoogte te krijgen. Of ze dezelfde vorm hebben maakt me niets uit, als ze maar niet scheef op mijn hoofd zitten. Zodra ik de gewenste vorm heb zeg maar, vervaag ik gewoon met mijn vinger de aanzet van de wenkbrauw waardoor het natuurlijker lijkt.

Als je bezig bent met je make-up zit je natuurlijk zowat met je hoofd in de spiegel. Kijk niet naar dat beeld van zo dichtbij, als het vanaf een metertje afstand van de spiegel het er goed uitziet dan is het ook goed. Iedereen heeft een scheef hoofd, dus probeer jezelf niet te perfect te maken.

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:29

williejanne schreef:
ik ben zeer tevreden met mijne, ik hoef ze ook niet te epileren :D

oh jij ook al niet? Ik ook niet <3 zalig! haha
precies een mooie vorm, mooie kleur.. ben daar zeker tevreden over! (en scheelt een hoop pijn :P )

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:18

TS: Je hebt toch best veel wenkbrauw? Ik heb hele dunne haartjes, die ook nog is blond zijn en amper zichtbaar. :')

Indd, een poeder is een aanrader! Helemaal die van de Etos; wel de goede kleur kopen. Bruin lijkt al snel rood.

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:35

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 17:39

Ik zou als je er last van hebt ook voor permanente make-up kiezen sommige beheren de haartjes techniek wat heel natuurlijk oogt..
Let wel op dat je voor gediplomeerde mensen kiest want er zijn genoeg zonder diploma´s
Ook moet je geloof ik ouder zijn dan 18 jaar i.v.m de groei..
Heb zelf ook hele lichte wenkbrauw haren die je niet ziet heb ook tot mijn 18e getekend en nu permanente make-up..
Het zit altijd goed ook als je gaat zwemmen dat heb je met potlood dan weer niet.