? lopen op stilleleto is vragen om dit soort problemen.Ga vooral zo door, dan wordt het alleen maar erger
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blue_Eyes schreef:Uhm... mag ik dan nu wel even officieel verbaasd zijn?
- Je bent op je 13e begonnen met op stiletto's lopen, nog volop in de groei (dat zou ik als moeder sowieso al niet goed vinden, maar goed).
- Je bent aan je enkel geopereerd en de chirurg gaf je instructies mee waarop duidelijk stond 'geen stilettohakken'
- Nu ben je verbaasd dat je pijn hebt??
Quandro schreef:Blue_Eyes schreef:Uhm... mag ik dan nu wel even officieel verbaasd zijn?
- Je bent op je 13e begonnen met op stiletto's lopen, nog volop in de groei (dat zou ik als moeder sowieso al niet goed vinden, maar goed).
- Je bent aan je enkel geopereerd en de chirurg gaf je instructies mee waarop duidelijk stond 'geen stilettohakken'
- Nu ben je verbaasd dat je pijn hebt??
Ik had zoiets van , het is gemaakt.
Dus het zal wel mee vallen , heb me een halfjaar netjes aan het papiertje gehouden (netjes ,,, geen stilleto's gedragen.)
En ga niet mijn hele leven op 1 kleine blesure aanpassen.
lesilla schreef:En waar zijn je ouders in dit verhaal, kan bijna niet geloven dat je zomaar op hakken mag lopen na zo een advies?
genoeg was om zelf beslissingen te nemen.

Het beste is om veel van schoeisel te wisselen; je kunt niet aan één stuk door op hakken van 9/10 cm lopen, net zoals je niet continu op één paar schoenen moet lopen. Regelmatig variëren dus....
Zelf had ik op me dertiende 1 paar lage hakjes van ik geloof 4 cm hoog.. Nu heb ik een paar super hoge hakken maar die heb ik maar heel soms aan op speciale gelegenheden (verjaardag, oud en nieuw etc. ) en ik ga er ook zeker niet op uit! Marliee schreef:Stilleto's van over de 10 cm lijken me ietsje té op je dertiendeZelf had ik op me dertiende 1 paar lage hakjes van ik geloof 4 cm hoog.. Nu heb ik een paar super hoge hakken maar die heb ik maar heel soms aan op speciale gelegenheden (verjaardag, oud en nieuw etc. ) en ik ga er ook zeker niet op uit!
).