Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar het is de enige manier om echt van je klachten af te komen. Je kunt voor 1000-den euro's aan bedden/matrassen uitgeven maar zolang je het probleem niet aanpakt zal het terug blijven komen. Wendel schreef:RedPassion schreef:Goh, ik heb al een hele tijd last van mijn onderrug, maar ik heb er nooit aan gedacht dat het eventueel kan liggen aan mijn matras. Ik slaap altijd op mijn buik. Lag ook vaak op mijn buik op de vloer te lezen en had daarna ergere pijn. Dat doe ik dus niet meer, maar ik heb nog steeds pijn, had ik dus ook wel kunnen bedenken dat het aan het buikslapen ligt.
Ik volg dit dus maar even.
Oe hou op, deed ik ook altijd. Let wel deed. Ik merkte namelijk ook altijd na die tijd dat mijn rug dan bij het opstaan niet zo flexibel meer was. Duurde een aantal minuten maar pffff
Voel me dan net een oude oma. 
Ik ben er helemaal voor om de oorzaak aan te pakken, maar dat moet wel kunnen... Anne_GTI schreef:Zwanger worden; Dan kan je op een gegeven moment niet meer op je buik slapen en leer je het wel af.

tante_trien schreef:Ik ben absoluut geen buikslaper, dus kan je geen advies geven. Maar ik vraag me wel iets af, hoe slapen jullie in godsnaam op jullie buik?? Ik krijg dan echt na 10 minuten al pijn aan mijn (.)(.), en word er heel benauwd van!