Reuma, wie nog ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie_v

Re: Reuma, wie nog ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 19:04

caro29@ Die hoofdpijn kan goed van de Enbrel komen! Ik heb (toen ik enbrel spoot) ontzettend veel hoofdpijn gehad (en duizelig geweest, ontzettend vermoeid etc.)
Als jij een beetje kan functioneren zonder extra pijn medicatie zou ik het inderdaad ook niet innemen!!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:51

Hier Jeugdreuma sinds mn 2de, nu bijna 18. Slik pijnstillers + maagbeschermer, en krijg wekelijks injectie MTX 10 mg.
Had eerst ook tabletten MTX, maar werd hier ook misselijk van, vandaar dat t nu gespoten word, door mn mams.
Heb ook een hele tijd Prednison gehad, tijd in een rolstoel gezeten, maar nu kan ik gelukkig vrijwel alles weer :j

Momenteel weinig last, met de kou heb ik wel wat meer last, zeker in combinatie met de Pfeiffer die ik nu ong. 2 weken heb..
Ben onder behandeling in het UMC in Utrecht, 3 januari mn transitiegesprek om van het WKZ (kinderziekenhuis) naar het
AZU over te gaan. Ben overal geweest, maar Utrecht is t beste voor mij, is 1,5 uur rijden vanaf hier, maar t is de moeite
waard, sinds ik hier rondloop, nu bijna 5 jaar, heb ik nooit in t gips gezeten, daarvoor ruim 15x, polsen, ellebogen, knieen..

nathalie_v

Re: Reuma, wie nog ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:23

pff Loiz je hebt het niet getroffen, zowel jeugdreuma als pfeiffer!! Hopen je daar snel vanaf bent!
Super dat je nu niet meer in het gips hebt gezeten! Hoor veel goede verhalen over het WKZ,, en zeker over de begeleiding naar 't AZU!