Bloedverlies net voor mijn stopweek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:33

xMarloes schreef:
Hilde_q schreef:
Ik zou toch je pil maar eens beter innemen. Zo moeilijk is het niet ;)

Nou zo'n sloddervos ben ik niet... en ja het is dom, maar ik ben hem nu al vergeten dus nee kan er nu niks meer aan doen.

Lees de gebruiksaanwijzing maar. 1 keer vergeten is niet zon groot probleem.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:34

wss gewoon een doorbraakbloeding, gebeurt wel vaker.

Je hebt ook seks gehad zeg je? Dat kan ook de oorzaak zijn, een bloedvaatje oid, of dat je vriend je baarmoederwand heeft geraakt kan ook.
Heb ik recent ook gehad .. heb er 2 weken van gebloed..

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:35

Weet ik darkdreamer maar toch :) Ik ben er heel stipt in. Heb een reserve strip in mijn schooltas, en bij vriendjelief thuis etc. Mocht ik ooit ergens overhoopt heen gaan heb ik hem altijd bij :) Ik wil TS alleen weerhouden van een wat grotere fout dan een doorbraakbloeding :)

Anoniem

Re: Bloedverlies net voor mijn stopweek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:36

Hoho.. niet nu stoppen met je pil.. je zegt zelf dat je hem nooit doorslikt. Als je dan nu je stopweek meteen inlast ben je dus niet veilig. Ook niet meteen bij het beginnen! Altijd je strip afmaken als je gewoon stopweken houdt..

Hilde_q

Nivada schreef:
xMarloes schreef:

Nou zo'n sloddervos ben ik niet... en ja het is dom, maar ik ben hem nu al vergeten dus nee kan er nu niks meer aan doen.

Lees de gebruiksaanwijzing maar. 1 keer vergeten is niet zon groot probleem.

Dan is hij al verminderd!

Fietspomp

Hilde_q schreef:
Weet ik darkdreamer maar toch :) Ik ben er heel stipt in. Heb een reserve strip in mijn schooltas, en bij vriendjelief thuis etc. Mocht ik ooit ergens overhoopt heen gaan heb ik hem altijd bij :) Ik wil TS alleen weerhouden van een wat grotere fout dan een doorbraakbloeding :)

Ik snap je! :D Ik doe het na zo'n vergeten pil standaard de rest van de maand met condoom. :Y) (Althans, dat deed ik toen ik een vriend had, op dit moment is dat allemaal niet nodig :+).

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 21:40

Ik ben hem in week 2 vergeten, dan hoef ik geen maatregelen te nemen staat in de bijsluiter....

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:40

xMarloes schreef:
Ik ben hem in week 2 vergeten, dan hoef ik geen maatregelen te nemen staat in de bijsluiter....

Ik deed het altijd maar gewoon voor de zekerheid :'). Heb net iets te vaak Teen Mom zitten kijken denk ik! :Y)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 21:41

Jans schreef:
Hoho.. niet nu stoppen met je pil.. je zegt zelf dat je hem nooit doorslikt. Als je dan nu je stopweek meteen inlast ben je dus niet veilig. Ook niet meteen bij het beginnen! Altijd je strip afmaken als je gewoon stopweken houdt..

oké wat jij zegt klopt, ik heb net even mijn bijsluiter gepakt ( had ik ook wel eerder kunnen doen mrgoed :o )
en daar staat in dat ik gewoon moet slikken hoe ik altijd doe en dat dit wel vaker in de begin periode voor kan komen.

xMarieke

Re: Bloedverlies net voor mijn stopweek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:48