Daar beneden scheren..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:00

sparretje schreef:
Ik gebruik een druppeltje olie van Williams shaving oil. Ben er eigenlijk op gekomen doordat mijn man erg slecht tegen scheerschuim kan en met dit aan kwam.
Onder de douche, 1 druppeltje, met een beetje water verdelen, en nooit geen last van irritatie terwijl ik zo ongeveer allergisch ben voor alle huid en scheerproducten.

Ik zou anders even bij de huisarts navragen wat je beter kan doen, helemaal met rust laten, of dat je het voorzichtig wat kan bijwerken.

geweldig spul die olie! nooit meer een geirriteerde huid of ingegroeide haartjes :n

_Tara_

Re: Daar beneden scheren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:40

Ik gebruik voor het scheren de scheerkop van m'n epilady. Het wordt niet zo glad als wanneer je het met een scheermesje scheert, maar daar krijg ik zoveel jeuk en rode plekjes van.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:47

Waar kan je die olie halen komt het eerst in me op, heb altijd pukkeltjes ;(

Ik heb ook een keertje een schimmelinfectie gehad, kan echt door veel komen, bij mij was het kennelijk een opsomming volgens mijn dokter van de Narcose ? Ongesteld zijn, en me heel moeilijk kunnen wassen down under.. En wou het m'n moeder nou ook niet echt laten doen :')

Heb toen drie eivormige vaginale 'pillen' gehad, en het was toen binnen een week weg :)

Scheren zou ik nu even niet doen, weet nog dat het erg gevoelig was en een branderig gevoel had..

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:51

ik zou kiezen voor de ladyshave.......dan maar een paar stoppeltjes....met een infectie daar wil je toch niet dat er iemand aankomt!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:52

gewoon bij de drogist, staat bij de scheerspulletjes. etos en da hebben het sowieso.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:34

Yessy schreef:
Je zou lactacyd kunnen proberen, dat is speciaal voor die regio. Schuimt alleen niet heel lekker!

lactacyd ook niet gebruiken :n mijn huisarts heeft me dat tenzeerste af geraden, alle zeep, ook de zogenaamde ph neutrale zijn slecht voor je daar beneden. Je lijf kan dat goed zelf regelen en als je gewoon met lauw warm water wast wordt je ook wel schoon ;)

Ik scheer al jaren gewoon alleen met water, ik kom niet met zeepproducten daar beneden (regelmatig last van die infecties, ze komen bij mij uit mn darmen en heb nu met een orale kuur de boel redelijk op orde *klopt af* )

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 18:06

Die olie kan ik wel proberen ja. Hoeveel kost die?

Ik wil het voor mezelf bijwerken hoor. Vind het gewoon vies zo, blijf vanalles in hangen. Bah!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:16

Epilady }>

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:28

Auwie!

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:42

Geen lactacyd gebruiken? Ik had een schimmelinfectie opgelopen in turkije. Heb toen lactacyd gekocht en het was met 3 dagen weg. Ik had ook schimmel zowel binnen als buiten.

Circel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 09:59

Ik kan ook echt geen lactacyd gebruiken. Dan is het twee dagen later foute boel.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 10:05

Gewoon het epileerapparaat er overheen.
Heb je ook geen last van zeepziektes.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 10:35

Hallelujah... Ik hoef echt geen epilady daar beneden.. Dan ga ik echt door het plafond oid heen.

Ik ga eens even kijken voor die olie, die kan je zeg maar ook voor alles gebruiken? Ik heb ook heel snel last van jeuk en bultjes, hoop dat dat helpt!!