Oakland1990 schreef:@Duhelo, kun je die online kopen? Of waar haal jij ze?
@Naath: wil je het een keer nakijken, na het douchen heb ik het soms ook, zeker als je onder een hele warme hebt gestaan.
www.lensworld.be
je kunt ook proefpakketjes bestellen
Voor mij werken ze echt perfect, ondanks kapotte ogen
(vroeger begonnen met lenzen van Hans Anders, na een halfjaar had ik permanente bloedvatgroei in het wit van men oog naar de iris, je kunt zelfs mooi de vorm van de lens in de bloedvatjes zien.
Had ook veel infecties, dan overgeschakeld naar lenzen van Pearle
ging op zich goed, maar had ook last van droge ogen, en wazig zicht, kon ze ook max 10 uur inhouden, en dan brandden men ogen als een gek
dus heb ik gezoch op internet, en de optix air night en day laten iets van 4 maal meer zuurstof door als normale lenzen, én houden vocht beter vast, deze zijn ook geschikt om 30 dagen aan een stuk in te houden, dus kunnen,dacht ik, geen kwaad voor je ogen.
en ze werken enorm goed, kan ze rustig een of 2 nachtjes inhouden zonder dat ik er last van heb (meer wss ook maar nog niet durven testen) en heb geen last van men ogen.
enkel als ik enkele uren na een achter de pc zit zouden ze wat droog durven worden, maar ik heb ook van die oogdrupjes daarvoor
)
Dat helpt soms wel.