Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rianneke_ schreef:Bij mij werkt Purol erg goed! ik gebruik de zalf variant maar je hebt ook de vaseline ervan. Ik smeer het ook altijd op mijn lippen ( werkt beter dan alle andere lipbalsems, droogt de huid niet uit!)
Maar het helpt wel tegen de jeuk
, dat zie je nog.Rebeccaa schreef:Rianneke_ schreef:Bij mij werkt Purol erg goed! ik gebruik de zalf variant maar je hebt ook de vaseline ervan. Ik smeer het ook altijd op mijn lippen ( werkt beter dan alle andere lipbalsems, droogt de huid niet uit!)
Maar zit enorm veel troep in.![]()
Ik zou gewone vaseline gebruiken als ik jou was, vaseline is echt top spul vind ik.
Loesss schreef:Kruidvat nature, ook een goede tip! Is deze wel vettig genoeg? Want als het net als neutral niet vbet is werkt het ook weer niet szeg maar...
Overigens is kruidvat echt geen rommel nee, is ook gebleken bij kassa enzo. En weet je ik zweer bij de Sensitive lijn van Solait van het Kruidvat, die werkt ook zo goed voor mij en krijg ik geen last van!
Fred_Kroket schreef:Behalve uitwendig zorg ook dat je inwendig genoeg vocht binnenkrijgt. Ik merk het altijd heel erg als ik niet genoeg drink. Dan krijg ik een schrale en jeukerige huid vooral op mijn benen en armen!