Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bewegen doe ik genoeg, in de zorg doe je niet anders!
Sizzle schreef:Volgens de TV reclame bij ons moet je bij een opgeblazen buik Activia met een of andere melkzuur bacterie drinken: geen effect, geld terug (zeggen ze).
Maar of je de reclame moet geloven is weer een ander verhaal. Wie weet kun je het testen
Een grote hoax.Nakisha schreef:Sizzle schreef:Volgens de TV reclame bij ons moet je bij een opgeblazen buik Activia met een of andere melkzuur bacterie drinken: geen effect, geld terug (zeggen ze).
Maar of je de reclame moet geloven is weer een ander verhaal. Wie weet kun je het testen
Getest vóór de geld-terug acties, helaas... heeft bij mij niets gedaan.Een grote hoax.
Yakult heb ik ook een tijdje gebruikt... smérig. Geen effect.
itsmi schreef:De pepermunt olie capsules van Taartje ga ik zeker proberen. Misschien dat het ook de andere klachten (van de colitis zelf!) verhelpt!
Vezeltabletjes ken ik niet, maar het is ook een goede optie, om toch aan voldoende vezels te komen.
Hartelijk dank voor deze tips taartje! En sterkte met PDS, ook dat is geen prettige aandoening...
ninja2 schreef:kan je dat gewoon bij iedere apotheek halen? ga het ook eens proberen. Slik nu duspatal voor me darmen en omeprazol 80 mg voor me maag maar heb vaak nog een opgeblazen gevoel
ninja2 schreef:Oke dank je heb het idd ook wel vaker gehoord maar ben er nog niet helemaal achter of ik PDS heb me papieren worden doorgestuurd naar een ander ziekenhuis. Ik heb een galblaasoperatie gehad begin van het jaar daarna weer opgenomen weer een ERCP gehad maar de klachten blijven de MDL arts gooit het op PDS maar daar geloof ik pas in als ze verder onderzoek hebben gedaan.