Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
ook niet meer erbij hebben. Vriend treft me dan jankend aan bij een brief van de politie en denkt dat ik flip op die brief
terwijl het de spanning van het totaal is en de brief alleen de spreekwoordelijke druppel. 
. En niet jij. Jij weet prima wat je wilt en niet wilt. Je bent druk bezig voor je bedrijf en probeert voor jezelf op te komen. Maar hij neemt zijn vriendin niet serieus en laat vervolgens over zich heen lopen door zijn moeder. Hij moet dringend eens wakker worden en wat besluiten gaan maken. Vind ik. Urielle schreef:Het wordt weggewuifd, het wordt op de hormonen gegooid, het wordt op de vermoeidheid gegooid, er wordt ja gezegd en vervolgens glashard nee gedaan... ik weet het niet meer.
Urielle schreef:ik ben absoluut ver heen, dat besef ik zeer goed. normaal ben ik erg oplossings- en toekomstgericht en nu zie/zag ik gewoon nergens een gat meer.
vandaag is het heel erg geescaleerd. ik heb mezelf bewust pijn gedaan van woede. sorry dat ik dus niet met hoofdletters typ maar ik kan nog maar een hand gebruiken. ik ga professionele hulp inschakelen. want dit gaat me te ver.
Ik hoop dat je vlug weer jezelf bent!