Glossi schreef:Vandaag was mijn 1e behandeling

Ze heeft mijn gezicht gereinigt en behandelt en daarna fruitzuur op een klein stukje huid uitgeprobeert om te zien of mijn huid er tegen kan. Mijn huid reageerde er wel goed op. Had ik niet verwacht omdat ik een hele gevoellige huid heb! Ik heb nu een zalfje mee gekregen die ik alleen snachts hoef aan te brengen, dat is die van AHA. Deze moet je eerst 1 a 2 weken gebruiken voor ze met fruitzuur beginnen omdat je huid er rustig aan moet gaan wennen. 3 jan. gaan ze de eerste ´echte´ fruitzuur behandeling doen. Zal jullie op de hoogte houden van de behandelingen

Ik ben echt heel benieuwd! Word dit ook vergoed door de verzekering? 
Steentje schreef:Balen van je huid, Mirriejj.

Ik las net ergens dat 'Appelcider azijn' ontzettend goed tegen puistjes zou helpen!
Heeft iemand daar ervaring mee?
Steentje schreef:Balen van je huid, Mirriejj.

Ik las net ergens dat 'Appelcider azijn' ontzettend goed tegen puistjes zou helpen!
Heeft iemand daar ervaring mee?
Geen ervaring, maar er zijn goede en slechte verhalen over. De een zweert er bij, de ander vind het niks. Ik had zelfs iets eens gelezen op een blog, heel intressant! 
M_ariskaa schreef:Ok ik ben net terug, ik was ontzettend zenuwachtig en helemaal verlegen geworden.

Ze zat vanalles te vertellen en zij dat ze heel wat mee-eters er niet uitkreeg, dus daar heb ik nu wat crèmes voor dat het wat losser komt te zitten.
Ik vond het wel echt heel ontwennig, ik moest m'n shirt uitdoen en daar had ik niet op gerekend,
en wie had zich weer niet geschoren? 
Dat kan wel kloppen hoor, sommige meeeters zitten zo diep en verstopt dat het gewoon schade aan de huid levert als je er aan gaat zitten pulken of drukken! Ik ben ook benieuwd hoe het bij jou afloopt, is het verder nog goed bevallen, hoe was zij in de omgang etc? 
Saaaash schreef:ik meld mij ook als puisterige puber. of puberige puister. Ik gebruik een paars iets van de hema voor mijn ogen ( prikt amper ) en dat haalt ook de make-up weg. Dus op een watje en wrijven. Daarna doe ik groen spul van Garnier op een watje en reinig mijn hele huid 2 keer. Daarna evt bij echt veel puisten de clinique set voor oneffenheden en puisten onder de douche gebruiken, en als het echt niet meezit dan gebruik ik een soort van gips denk ik ooit gekocht in het buitenland in een apotheek dat smeer je erop. laat je snachts intrekken dat droogt dan de puist uit ( alleen op je puist smeren dus! ) en daarna moet je het eraf halen ( de restjes witte goed ) en dan is ie weg (;
Dat gips klinkt heel intressant! Heb je ook iets van een naam? 
ayo schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn huid begint zo mooi te worden

*klopt meteen weer af*
Ik heb nu nog één echte pukkel zitten waar mijn huid een beetje rood van is en voor de rest nog wat rode vlekjes die langzaam wegtrekken. Ik geniet er maar van zolang het duurt. Echt fijn ook dat je dan maar zo weinig make up op hoeft. Nou volgende week weer naar school dus dan zal het wel weer over zijn met de pret

Dat is altijd fijn om te horen!
Heb je nog last van meeeters etc? 
Zò de feestdagen zijn voorbij, nu heeft mijn huid geen smoesje meer om zich te misdragen