mackkwek schreef:als eerste van harte gefeliciteerd![]()
hier ook de moeder van een tweeling van 2 jaar inmiddels![]()
bij mij liep t allemaal wat anders,.. ik had wel ttts en tijdens de laseroperatie(ik was toen 16 weken zwanger)braken mijn vliezen.
gelukkig heb ik de meiden binnen weten te houden tot 6 maanden zwangerschap
had zelf ook meer kwaaltjes dan bij mijn oudste dochter...moe moe moe.![]()
met exact 27 weken zijn ze geboren,..707 gram en 955 gram
was een erg turbulente tijd,.. maar ooooo wat ben ik blij met onze meiden.(ook 1 -eiig dus)
zo leuk om te zien hoe ze met elkaar omgaan.... elkaar knuffelen en troosten,.handje-in-handje-lopen etc.
ze slapen ook op 1 kamer en als je hoort hoe ze smorgens samen bezig zijn,.. echt geweldig!
ze hebben maar 1 woordje of gebaar nodig en de ander weet precies wat ze bedoeld!![]()
heb ook een dagboekje bijgehouden op bokt:
de eerste foto's staan er niet meer,.. maar op de laatste bladzijdes staan nog wel foto's van nu.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=1052263
heel veel succes en sterkte met je zwangerschap,... een tweeling is speciaal en superleuk en al die kwaaltjes meer dan waard!
liefs saskia
Zo das behoorlijk heftige tijd geweest, denk ik.
Bij mij tot nu toe geen TTS. Wel is de ene groter dan de ander, scheelt zeker wel 250 gram, maar volgens artsen hoef ik me nog geen zorgen te maken, omdat de bloedstromen bij beide baby's heel goed zijn. Als dit veranderd zullen ze gaan kijken of ze veel eerder gehaald moeten worden. Hopen dat ze het goed blijven doen.
Hebben ze heel lang in het ziekenhuis gelegen?
het is niet de bedoeling dat je met een keizersnede met de wasmanden gaat sjouwen of autorijden of de weekboodschappen alleen doet. Je mag je kindjes wel gewoon optillen
Ik vond de keizersnede echt een moment van ontspanning