Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
) , maar ja, hoeveel mis je als je in groep 6 3 weekjes in het gips zit? Als je zo jong bent, geneest het als een malle!
. HedwigG schreef:Ik heb ook een plaat en nu nog 6 schroeven, er is 1 uitgehaald na die 7 weken. Ik heb er totaal geen last van, en laat het ook mooi zitten. Als ik nu weer zou vallen is de kans zo klein dat het opnieuw breekt omdat het metaal het bot allemaal op zn plek houdt. Het scheelt dat jij je enkel vanaf morgen licht mag belasten, ik heb echt 7 weken onbelast gelopen. maar als het gips er af gaat, 1 tip denk niet dat je gelijk goed kan lopen en te veel wil gaan doen want je krijgt dan echt last dat merk ik nu wel!
Iris1702 schreef:Ai.... ik ben nu 3 weken (waarvan 2 weken na ok) onbelast en mag vanaf morgen het licht gaan belasten en dan nog 4 weken gips.
Ik merk wel dat mijn banden flink zeer doen bij een beetje aanspannen dus denk dat ze flink gerekt zijn of gescheurd. Ben bang voor het moment zonder gips... hoe stevig is alles dan en hoe goed kan ik mijn enkel dan bewegen na zo'n lange tijd op slot te hebben gezeten.
En ik zit nog met de vraag of ik de plaat laat zitten of eruit laat halen.... ga ik er last van krijgen met rijden... Toch een misselijk idee zo'n plaat in je been wat als ik dan een keer val? breekt het nog erger of juist niet....